Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Jamen der vil han hurtig ud af døren og hjem... Han siger HEJ MOAAAAR og kysser og krammer... og vil ud til sine ting med det samme. I den gamle vuggestue skreg han når han skulle med hjem. HAN ville hellere lege...
Jamen der vil han hurtig ud af døren og hjem...
Han siger HEJ MOAAAAR og kysser og krammer... og vil ud til sine ting med det samme. I den gamle vuggestue skreg han når han skulle med hjem. HAN ville hellere lege...
Hmm kunne godt lyde til at han ikke er helt faldet til endnu.. Men jeg er sikker på at skal hurtigt nok komme igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Update:
Det går en lille smule bedre...De sidste par gange har jeg kunne gå uden han græd Han så kun lidt trist ud... men han havde haft det godt når jeg hentede ham...*S* Så det går da lidt fremad ihvertfald *S*
MorDk skriver: Vores søn på 20 mdr. har gået i vuggestue siden august 2011. Maj 2012 skiftede han vuggestue pga. flytning. Det går godt nok, men det er rigtig svært at aflevere ham for tiden. Han er meget Mor-syg og han holder fast og kysser mig hele tiden. Han vil helst ikke have jeg går. Når jeg går og vinker farvel TUDBRØLER han og kalder på mig. Det går liiiige i hjertet og jeg skal bide mig selv i tungen for ikke at græde... ( Jeg er også ret følsom selv) Nå, men jeg får af vide af pædagogerne, at han stopper ret hurtigt efter jeg er gået... MEN jeg synes det er så hårdt for tiden. Allerede når vi er på vej over til vuggestuen begynder han at holde fast i mig... og hans mundvig peger nedaf... Ønsker bare han har det godt... og det har nok også... men det gør bare ondt i mit hjerte at se ham sådan. Han var SÅ glad for sin gamle vuggestue. Der var ALDRIG nogle problemer. Det er nok omvæltningerne.... og alderen? Andre som har haft det som mig? Ville bare liiiige dele med jer... for mit hjerte smerter for tiden...
Vores søn på 20 mdr. har gået i vuggestue siden august 2011.
Maj 2012 skiftede han vuggestue pga. flytning. Det går godt nok, men det er rigtig svært at aflevere ham for tiden.
Han er meget Mor-syg og han holder fast og kysser mig hele tiden. Han vil helst ikke have jeg går.
Når jeg går og vinker farvel TUDBRØLER han og kalder på mig. Det går liiiige i hjertet og jeg skal bide mig selv i tungen for ikke at græde... ( Jeg er også ret følsom selv) Nå, men jeg får af vide af pædagogerne, at han stopper ret hurtigt efter jeg er gået... MEN jeg synes det er så hårdt for tiden. Allerede når vi er på vej over til vuggestuen begynder han at holde fast i mig... og hans mundvig peger nedaf... Ønsker bare han har det godt... og det har nok også... men det gør bare ondt i mit hjerte at se ham sådan. Han var SÅ glad for sin gamle vuggestue. Der var ALDRIG nogle problemer. Det er nok omvæltningerne.... og alderen?
Andre som har haft det som mig?
Ville bare liiiige dele med jer... for mit hjerte smerter for tiden...
Oscar gør det også nogle gange ..Tror de gør det i perioder , og ja det er sååå hårdt !
Bassen græder ikke mere når vi afl. ham. Han ser højst lidt trist ud...
Når vi henter ham så vil han ikke MED DET SAMME med hjem. Det er da dejligt. Det virker som om han er glad for at være der og lege med de andre børn!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128