Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Stort tillykke med hende
Stort tillykke med hende
Taaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: tillykke med hende stoooor dag !
tillykke med hende stoooor dag !
Taaaak , ja det er virkelig en stor dag ..
MelikkazMoar skriver: Taaaak , ja det er virkelig en stor dag ..
dagen går bare så hurtig
Det er så stort , når de bliver 1 år
TILLYKKE med hende Jeg håber I får en god dag (:
Stort tillykke med hende STOR DAG
Babyklar skriver: dagen går bare så hurtig
ja, familien kommer til aftensmad.. så nu må vi se hvor længe hun kan holde sig vågen. det er både godt og 'dårligt' ved at det er fredag
Maja_4000 skriver: Det er så stort , når de bliver 1 år TILLYKKE med hende Jeg håber I får en god dag (:
Taak.. ja det håber jeg også
maria_wlt skriver: Stort tillykke med hende STOR DAG
taak
Idag er det Melikkas fødselsdag, hurra hurra hurraHun sikkert sig en gave får, som hun har ønsket sig i år Med dejlig chokolade og kager til.2.Hvor smiler hun, hvor er hun glad, hurra hurra hurra Men denne dag er også rar, for hjemme venter mor og far med dejlig chokolade og kager til.3.Og når hun hjem fra dagpleje går, hurra hurra hurraSå skal hun hjem og holde fest og hvem der kommer med som gæstfår dejlig chokolade og kager til.4.Til slut vi råber højt i kor, hurra hurra hurra Gid Melikka længe leve må og alle sine ønsker opfyldt få med dejlig chokolade og kager til.
Tillykke med datteren!
Problembarnet skriver: Idag er det Melikkas fødselsdag, hurra hurra hurraHun sikkert sig en gave får, som hun har ønsket sig i år Med dejlig chokolade og kager til.2.Hvor smiler hun, hvor er hun glad, hurra hurra hurra Men denne dag er også rar, for hjemme venter mor og far med dejlig chokolade og kager til.3.Og når hun hjem fra dagpleje går, hurra hurra hurraSå skal hun hjem og holde fest og hvem der kommer med som gæstfår dejlig chokolade og kager til.4.Til slut vi råber højt i kor, hurra hurra hurra Gid Melikka længe leve må og alle sine ønsker opfyldt få med dejlig chokolade og kager til. Tillykke med datteren!
tak smukke <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128