Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer,
Jeg har ikke været på længe, har holdt lidt pause fordi jeg brugte aaaalt for meget tid herinde, men nuuuuu er jeg tilbage - og synes lige I skal se min store pige.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anneiris skriver: Hej damer, Jeg har ikke været på længe, har holdt lidt pause fordi jeg brugte aaaalt for meget tid herinde, men nuuuuu er jeg tilbage - og synes lige I skal se min store pige.
Nej hvor er hun bare for lækker !!!
banana3 skriver: Nej hvor er hun bare for lækker !!!
Tak skal du have!!
Skønne billeder, hun er da en lille charmetrold!! Tror jeg så din lille Grethe inde i Albertslund centrum til dagplejernes dag..
Frejsmor skriver: Skønne billeder, hun er da en lille charmetrold!! Tror jeg så din lille Grethe inde i Albertslund centrum til dagplejernes dag..
Tak!! Ja, det skal nok passe. Jeg var der ikke selv, men min mor.. Jeg var i skole
Anneiris skriver: Tak!! Ja, det skal nok passe. Jeg var der ikke selv, men min mor.. Jeg var i skole
Ja skolen skal jo passes, det kender jeg godt..
Men det ser da ud til din lille Grethe hyggede sig i hvert fald..
Frejsmor skriver: Ja skolen skal jo passes, det kender jeg godt.. Men det ser da ud til din lille Grethe hyggede sig i hvert fald..
Ja det skal jo den.. Ja, det er jeg sikker på hun gjorde. Hesten var hun dog ikke så glad for, men ellers
Anneiris skriver: Ja det skal jo den.. Ja, det er jeg sikker på hun gjorde. Hesten var hun dog ikke så glad for, men ellers
Hehe nej de kan også være farlige sådan nogle altså..
Frejsmor skriver: Hehe nej de kan også være farlige sådan nogle altså..
Ja for søren! haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128