uddannelse med merit - et af de dumme spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har søgt ind på pædagogisk assistent uddannelse med merit.

Da jeg var til møde fik jeg at vide at jeg kunne få skåret en del af uddannelsen. Men her kommer så mit dumme spørgsmål...

Til samtalen blev der talt om uge-moduler jegkunne springe over. Men hvordan fungerer det i praksis? går jeg i en særlig klasse med andre med samme merit? eller går jegi en almndelig klasse og har fri når de andre har de fag jeg ikke skal have? eller er jeg slet ikke tilknyttet en klasse men springer frem og tilbage alt efter hvilke fag je gskal have??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

L&V

Anonym skriver:

Da jeg var til møde fik jeg at vide at jeg kunne få skåret en del af uddannelsen. Men her kommer så mit dumme spørgsmål...

Til samtalen blev der talt om uge-moduler jegkunne springe over. Men hvordan fungerer det i praksis? går jeg i en særlig klasse med andre med samme merit? eller går jegi en almndelig klasse og har fri når de andre har de fag jeg ikke skal have? eller er jeg slet ikke tilknyttet en klasse men springer frem og tilbage alt efter hvilke fag je gskal have??

Du har bare fri når de andre har det pågældende fag

Anmeld

24. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Går ud fra at du har fri, når de andre har de fag du ikk skal ha.. men er ikk sikker..

Sådan var det bare for mig da jeg gik på Hjælperen

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Men til samtalen sagde de at jegkunnne få uddannelsen ned på 40 uger og så kan jeg vel ikke bare holde fri når de andre er i skole? så er min uddannelse jo ikke kortere ? bare med kortere dage i stedet.

Der er fordi jeg har orlev fra mit job at det er vigtigt for mig at få klarhed over

Anmeld

24. maj 2012

MSM

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Men til samtalen sagde de at jegkunnne få uddannelsen ned på 40 uger og så kan jeg vel ikke bare holde fri når de andre er i skole? så er min uddannelse jo ikke kortere ? bare med kortere dage i stedet.

Der er fordi jeg har orlev fra mit job at det er vigtigt for mig at få klarhed over

Hej..

ved selvfølgelig ikke om det er det samme, men da jeg startede på socialrådgiverstudiet fik jeg merit for det første halve år. Dvs. at jeg bare startede ind i en klasse på 2. sem. og følger dem i alle timer.

Håber det giver mening. Men ved ik om det er det samme for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.