Træt af reklamer på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

modesty

Er jeg den eneste der er træt af de efterhånden ret så mange reklamer, der bliver "skjult" imellem almindelige tråde i forummet?

Synes I at det er OK at flette reklamer ind i almindelig forumaktivitet på den måde, eller bør reklamer have en selvstændig kategori?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

L&V

modesty skriver:

Er jeg den eneste der er træt af de efterhånden ret så mange reklamer, der bliver "skjult" imellem almindelige tråde i forummet?

Synes I at det er OK at flette reklamer ind i almindelig forumaktivitet på den måde, eller bør reklamer have en selvstændig kategori?

Syntes i hvertfald det er røv træls når man i en debat bliver "overfaldet" af en salgs bandit fo de vil lige "hjælpe" så de kan sælge deres skrammel

Anmeld

24. maj 2012

klmf

Er egentlig også træt af dem, men det er vist prisen for grisen! Ellers skulle alle medlemmer betale for medlemsskab....

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

modesty skriver:

Ja jeg syns også det er lidt irriterende .. Men altså 

Anmeld

24. maj 2012

tinasmor

Tænker du på de banner der er hos nogle der skriver herinde (f.eks kage-laveri eller sådan noget? I såfald så er det noget man køber for x antal måneder hos Henrik.

Jeg går ud fra at det er for at kunne være med til at holde siden oppe så vi andre ikke skal betale (med mindre man ønsker at vre Plusprofil)

Det er ikke noget der genere mig.

Men måske jeg har misforstået, at det ikke er de reklamer du tænker på?

Anmeld

24. maj 2012

Stumpen

Sjovt, jeg ser aldrig de reklamer mere - de eneste jeg sådan ser er erhvervsprofilerne herinde...

Anmeld

24. maj 2012

Sara_S

Jeg skrev også en lignende tråd for ikke så længe siden... 

Jeg fik svar af en moderator (ved desværre ikke hvem det var), her er den:  https://www.baby.dk/debat/172398pi1/baby-dk/reklame-paa-baby-dk.aspx 

Men ja, jeg giver dig ret og synes selv det er for meget  

Som en anden har sagt, der er ikke så meget at gøre, da reklamerne er nødvendige for at finansiere baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.