Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

D. 1 juli er jeg udlært.. jeg har netop overstået mine eksamer, og skal 'bare' arbejde indtil d 1....

Jeg er gravid, snart i uge 30... Mit arbejder er for det meste stående... jeg har fået lavet mit skema så der er lidt mere afveksling fordi jeg døjer med min ryg..

De sidste to uger har jeg haft ferie, og startede op på job igen i går... Nu har jeg så ondt i ryggen at jeg knap kan trække vejret.. kan knap sidder her og skriver

Jeg har desværre ikke noget arbejde når jeg er udlært, og går derfor direkte på barselsdagpenge.. (6 uger før termin)

Mit spørgsmål er så til jer... Ville I delvis sygemelde jer, pga smerten i ryggen... ?.. Jeg føler jeg er til besvær, og skal behandles anderledes... Men.. kan simpelthen ikke holde til det... Jeg kan bare ikke li at gå ned i tid, da jeg rigtig gerne vil søge tilbage på min arbejdsplads efter barsel... Men tænker bare om min chef synes jeg er til besvær, og at han ikke vil ansætte mig igen i fremtiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nettemor

hmm. Den er svær. For hvis du bliver sygemeldt nu så er det vel faktisk sådan at du går på barsel fra dit studie og så skal du tage de sidste par uger efter barsel?

Anmeld

24. maj 2012

TrineJensen88

Jeg synes du skal lytte til din krop, den siger helt klart fra... Jeg står i samme situation dog med plukkeveer, og har valgt at sygemeldt mig i etvikariat. Jeg har ærligt talt heller ikke lyst til at arbejde for nogen hvis de ikke har forståelse for at man ikke kan arbejde grundet graviditet og smerter! Men i sidste ende er det jo dit valg. Din krop skal holde mange år endnu

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

hmm. Den er svær. For hvis du bliver sygemeldt nu så er det vel faktisk sådan at du går på barsel fra dit studie og så skal du tage de sidste par uger efter barsel?

Jeg må have op til 6 mdr. fravær fra min uddannelse... Og har ikke før haft fravær...

Så det er ikke noget problem

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

TrineJensen88 skriver:

Jeg synes du skal lytte til din krop, den siger helt klart fra... Jeg står i samme situation dog med plukkeveer, og har valgt at sygemeldt mig i etvikariat. Jeg har ærligt talt heller ikke lyst til at arbejde for nogen hvis de ikke har forståelse for at man ikke kan arbejde grundet graviditet og smerter! Men i sidste ende er det jo dit valg. Din krop skal holde mange år endnu

Hvad har din arbejdsgiver sagt til det så?

Anmeld

24. maj 2012

TrineJensen88

De har taget det super fint.. De var rigtig forståelige, og sagde hvis økonomien var til det, havde de helt sikkert en stilling til mig når min barsel var over.. De skriver en gang i mellem og høre hvordan detgår enda, så det er over alt forvetning...

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

Jeg synes du skal deltidssygemelde dig. Det er vigtigere at passe på sig selv og samtidig hvis du gerne vil have job bagefter, så tror jeg personligt at det er bedre at have været der effektivt i de timer man er der, fremfor hele tiden at skulle sætte sig, og stønne og se træt ud osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.