Er jeg den eneste !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Nolle

GUD hvor jeg synes det er tæls når folk ikke kan få fat i min kæreste så ringer de til mig ! og det sker flere gange om dagen !! Iiih jeg synes det træls ! 

- Eller er det bare mig der er sippet ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

morethanperfect

Nolle skriver:

GUD hvor jeg synes det er tæls når folk ikke kan få fat i min kæreste så ringer de til mig ! og det sker flere gange om dagen !! Iiih jeg synes det træls ! 

- Eller er det bare mig der er sippet ?  

Hahahah nej

Min svigerfar ringer ALTID til mig ..
Nok fordi han ved Daniel arbejder meget så han ikke tager den .. Meen han prøver ik engang til ham først
Syns det meget underligt  

Anmeld

24. maj 2012

Nessie

Nej, de må jo prøve igen, SÅ vigtigt er det vel heller ikke ligefrem.

Man kan jo heller ikke forvente I er sammen døgnets 24 timer

Anmeld

24. maj 2012

Nolle

morethanperfect skriver:

Hahahah nej

Min svigerfar ringer ALTID til mig ..
Nok fordi han ved Daniel arbejder meget så han ikke tager den .. Meen han prøver ik engang til ham først
Syns det meget underligt  

Hvis det bare var svigerfar, ville det være okay.
MEN - hans venner, tidliger chef, og flere ukendet mennesker i min bog. 
Jeg synes det er møj træls !!  

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Nolle skriver:

Hvis det bare var svigerfar, ville det være okay.
MEN - hans venner, tidliger chef, og flere ukendet mennesker i min bog. 
Jeg synes det er møj træls !!  

Kan godt forstå dig ..
Syns nu også det ret træls min svigerfar ringer .. Tager den som regel aldrig fordi jeg ved det ikke er mig han skal snakke med  

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

ih nej det kender jeg også her fra. I dagstimerne ringer min svigerfar til mig for at høre hvad hans søn mener om dit og dat. Og det er mildest talt irriterende

Anmeld

24. maj 2012

Dinna88

Jeg kan slet ikke se problemet Folk ved at hvis ikke jeg er sammen med ham, så kan jeg fortælle hvor han er/hvad han laver! Og hvem de så kan ringe til for at få fat i ham/hvorfor han ikke svarer.

Anmeld

24. maj 2012

Frk. Himmelblå

Har en idé:

Indtal for en periode på din svarer:

"Du har ringet til (dit navn). Hvis du skal have fat i min bedre halvdel (hans navn), bedes du venligst og naturligvis ringe til HAM. Som en service, kan jeg oplyse, at hans nr er: xx xx xx xx . Er det mig, du skal have fat på, så beklager jeg ulejligheden forårsaget af lettere ubetænksomme mennesker, og du bedes venligst straks lægge på og ringe op igen, hvor jeg vil tage min telefon, hvis jeg da har mulighed for det. - Glæder mig til at høre fra dig." Biiiiib..

Anmeld

24. maj 2012

Nolle

morethanperfect skriver:

Kan godt forstå dig ..
Syns nu også det ret træls min svigerfar ringer .. Tager den som regel aldrig fordi jeg ved det ikke er mig han skal snakke med  

jeg tager den heller ikke altid, men så bliver de ved med at ringe ! 

Anmeld

24. maj 2012

Nolle

Frk. Himmelblå skriver:

Har en idé:

Indtal for en periode på din svarer:

"Du har ringet til (dit navn). Hvis du skal have fat i min bedre halvdel (hans navn), bedes du venligst og naturligvis ringe til HAM. Som en service, kan jeg oplyse, at hans nr er: xx xx xx xx . Er det mig, du skal have fat på, så beklager jeg ulejligheden forårsaget af lettere ubetænksomme mennesker, og du bedes venligst straks lægge på og ringe op igen, hvor jeg vil tage min telefon, hvis jeg da har mulighed for det. - Glæder mig til at høre fra dig." Biiiiib..

Hahaha .. go idé . jeg andre bare ikke hvordan man laver en telefonsvar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.