Stakkels dig...
Min kæreste er lige kommet hjem igår fra 3 dages rejsearbejde, vi har dog ingen børn men jeg er gravid, og da han har et arbejde hvor han nogle gange om året bliver sendt ud at arbejde længere væk, ja endda i udlandet nogen gange.
Min kæreste hader at sms, han er meget mere til det at ringe og snakke, men der var engang hvor man aldrig kunne få fat i ham, og jeg gik bare og blev mere og mere paranoia , om hvad han dog laver siden han ikke svare. Men nu så skriver han altid og ringer konstant, eftersom jeg har sagt at bare fordi han er væk skal han ikke glemme alt om mig, jeg lever altså stadig.
Jeg syntes du skal fortælle din mand når han kommer hjem at han er nøs til at blive mere moden og ringe når han er færdig med det han skal, de har vel pauser? og når i har to børn sammen og du er gravid nu også?
Tag en snak med ham når han kommer hjem, jeg syntes ihvertfald det er uretfærdigt for dig!
Du må huske ham på når han kommer hjem at du også findes, du er ikke bare "mor til hans børn" du er altså også hans kone, og det skal han ikke glemme. Du får et stort
herfra, også håber jeg det løsner lidt op..
Anmeld