Føler mig usikker og efterladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Manden er på kursus- langt herfra med sit arbejde. Og jeg har det rigtig svært ved at være alene med to små børn, jeg er træt og har hovedepine, og lider meget af kvalme i graviditeten. OG vi har end ikke snakket sammen efter han tog afsted mandag. Han tar ikke den når jeg ringer fordi de er igang med noget siger han, og han ringer ikke når han har fri om aftenen, og jeg vil ikke virke totalt anmasende og ringe hele tiden. Så vi har bare kun talt over sms- meget overfladisk sms om børnene, vejret osv, han spørg ikke til hvordan jeg har det. Og han har skrevet han savner mig- men hvorfor gider han så ikke lige ringe om aftenen når de er tilbage fra møder og kursus halløj? Jeg synes det er så hårdt og dagene går så langsomt og jeg savner ham og føler slet ikke jeg bliver savnet og børnene er umulige og vil ikke sove pga varmen. Og jeg er bare ved at brække mig af hele situationen. Det som om han bare tror det er ren luksus for mig at klare alt selv herhjemme, som om det ikke er hårdt. Idag har jeg slet ikke hørt fra ham, har ellers både ringet og skrevet at jeg har brug for bare to minutters voksenkontakt. men intet hører jeg og kl er altså ret mange nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Ditte-3

ved ik hvad jeg skal lige min vil ik går her fra uden at gi dig et stort

Anmeld

24. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

har du ikke nogen der kan hjælpe dig lidt??

Anmeld

24. maj 2012

OktoberMor

Stakkels dig... 

Min kæreste er lige kommet hjem igår fra 3 dages rejsearbejde, vi har dog ingen børn men jeg er gravid, og da han har et arbejde hvor han nogle gange om året bliver sendt ud at arbejde længere væk, ja endda i udlandet nogen gange. 

Min kæreste hader at sms, han er meget mere til det at ringe og snakke, men der var engang hvor man aldrig kunne få fat i ham, og jeg gik bare og blev mere og mere paranoia , om hvad han dog laver siden han ikke svare. Men nu så skriver han altid og ringer konstant, eftersom jeg har sagt at bare fordi han er væk skal han ikke glemme alt om mig, jeg lever altså stadig.  Jeg syntes du skal fortælle din mand når han kommer hjem at han er nøs til at blive mere moden og ringe når han er færdig med det han skal, de har vel pauser? og når i har to børn sammen og du er gravid nu også?  Tag en snak med ham når han kommer hjem, jeg syntes ihvertfald det er uretfærdigt for dig!  Du må huske ham på når han kommer hjem at du også findes, du er ikke bare "mor til hans børn" du er altså også hans kone, og det skal han ikke glemme.  Du får et stort  herfra, også håber jeg det løsner lidt op.. 

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

lillemor92 skriver:

Stakkels dig... 

Min kæreste er lige kommet hjem igår fra 3 dages rejsearbejde, vi har dog ingen børn men jeg er gravid, og da han har et arbejde hvor han nogle gange om året bliver sendt ud at arbejde længere væk, ja endda i udlandet nogen gange. 

Min kæreste hader at sms, han er meget mere til det at ringe og snakke, men der var engang hvor man aldrig kunne få fat i ham, og jeg gik bare og blev mere og mere paranoia , om hvad han dog laver siden han ikke svare. Men nu så skriver han altid og ringer konstant, eftersom jeg har sagt at bare fordi han er væk skal han ikke glemme alt om mig, jeg lever altså stadig.  Jeg syntes du skal fortælle din mand når han kommer hjem at han er nøs til at blive mere moden og ringe når han er færdig med det han skal, de har vel pauser? og når i har to børn sammen og du er gravid nu også?  Tag en snak med ham når han kommer hjem, jeg syntes ihvertfald det er uretfærdigt for dig!  Du må huske ham på når han kommer hjem at du også findes, du er ikke bare "mor til hans børn" du er altså også hans kone, og det skal han ikke glemme.  Du får et stort  herfra, også håber jeg det løsner lidt op.. 

Min mand arbejder også i udlandet og det sidste lange stykke tid før han tog på kursus var han hjemme en dag om ugen, og der var jeg gerne mega smadret efter en hård uge og han lige så. Så føler ikke jeg har set eller snakket med ham i flere uger og nu er bærret bare ved at flyde over. Hvorfor vil han hellere hygge med kollegaerne og gå lange ture end at ringe og hører om jeg har det godt? Jeg forstår det bare ikke og han er iskold når man nævner det lidt ala- hvor svært kan det være jeg er jo den der er væk hjemmefra- øhm ja, men det er så mig der står med hele ansvaret, alene, og ikke kan få fat i dig, men han vil bare ikke forstå det.. Er sku begyndt at mistænke han har en anden

Anmeld

24. maj 2012

OktoberMor

Jeg forstår dig altså udemærket godt søde du, du bliver simpelthen nød til at nævne det for ham, for nogle mænd inkl. min egen skal ha tingene afvide rigtig mange gange før det går op for dem! Men tag snakken med ham, lytter han ikke så må du vise ham det samme som ham, vis ham at du også kan være ligeglad med ham, på en rigtig overdrevet måde så han indser det han gør er forkert! ¨

han har en anden? Det er slet ikke sundt for dig, at gå og ha de tanker, kan godt forstå du er frustreret over det, det ville jeg også være, og ja man tænker de tanker, men syntes godt nok du skal hive fat i ham, forklar ham hvad du føler også selvom det kan være grænseoverskridende at sige, men han skal føle før han kan mærke det.  Desværre er mænd ikke til at blive kloge på, det skal du huske på..

Anmeld

24. maj 2012

pussekat

hejsa

jeg tro du skal snakkes med stor ord over for ham det kan ikke pas at han kan være så lige glad med jer der hjem og ??? hvad vis der ske jer når og du ring eller sms til ham og han svar når det pas ham

her have det ikke gå min mand her gjor det en gang og der bliv jeg  så fik han det også at høre så når vi er på kursus så ring vi eller sms det tage kun 5 min og vis han ikke her 5 min til at svar jer p.s så tro jeg ikke han elsker jer nok

Anmeld

24. maj 2012

klmf

Kan godt forstå du har behov for at snakke med din mand! Synes det virker lidt tarveligt at han ikke lige kan bruge FEM minutter på at skrive eller ringe

Når du skriver til ham, er det så noget positivt eller negativt du kommer af med? Tænker bare, han kan være en af  dem, der lukker af når der kommer for meget negativt?

Når han kommer hjem, synes jeg du skal give ham ungerne en dags tid, invitere en veninde med på cafe og i bif og få noget voksenkontakt og lidt fri fra ungerne Og så lav en aftale med ham om at næste gang han skal afsted, så går den stil der bare ikke!!

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Kan godt forstå du har behov for at snakke med din mand! Synes det virker lidt tarveligt at han ikke lige kan bruge FEM minutter på at skrive eller ringe

Når du skriver til ham, er det så noget positivt eller negativt du kommer af med? Tænker bare, han kan være en af  dem, der lukker af når der kommer for meget negativt?

Når han kommer hjem, synes jeg du skal give ham ungerne en dags tid, invitere en veninde med på cafe og i bif og få noget voksenkontakt og lidt fri fra ungerne Og så lav en aftale med ham om at næste gang han skal afsted, så går den stil der bare ikke!!

Han kommer hjem fredag aften og så er det direkte på job lørdag morgen så jeg kan ikke bare overlade ham ansvaret, jeg har bedt ham holde lidt fri- det vil han ikke. Ligesom han ikke vil snakke om tingene, hvis det er mig der har problemer er det mig der er problemet ifølge ham..

Anmeld

24. maj 2012

klmf

Anonym skriver:

Han kommer hjem fredag aften og så er det direkte på job lørdag morgen så jeg kan ikke bare overlade ham ansvaret, jeg har bedt ham holde lidt fri- det vil han ikke. Ligesom han ikke vil snakke om tingene, hvis det er mig der har problemer er det mig der er problemet ifølge ham..

Der er vist dybereliggende problemer her du må tage dig af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.