Forsøgsperson!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Hey jeg står og mangler penge, og ville gerne tjene nogle på et godt formål, så har tænkt mig at tilmælde mig dette.¨

http://www.forsoegsperson.dk/show_add.php?showit=353&add=posted&c=49&x=39&y=10

Hvad mener i? Mit bmi ligger på 27,4  og er ellers sund og rask, men der står man skal have radioktivt stof  i sig, det fik mig til at overveje det endnu engang... puha... Ville i kunne gøre det`?

Og skal man bare ringe til dem på deres tlf nr. og spørge til det forsøg`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

3rollinger

Jeg ville ringe og spoerge til risici ved forsoegene. Bivirkninger paa kort og lang sigt. Om der er nogen.

Anmeld

24. maj 2012

Tullepigen90

Jeg synes du skal gøre det hvis du føler for det. Det er jo ikke et farligt forskningsprojekt og alt du skal forsøges i har jeg prøvet (det var dog som patient). En scanning er jo bare et rør der larmer, men ellers smertefrit og risikofrit. Neuropsykolog kan sammenlignes med at du skal have testet hvor intelligent du er, med puslespil, at læse og huske osv. Og det væske kontrastvæske som de indsprøjter når du skal scannes er UDEN risiko og bivirkninger. Meget meget få får lidt udslæt, men det er omkring 1-5% af alle og jeg har fået kontrastvæske indsprøjtet omkring 5-8 gange og jeg har aldrig mærket noget som helst! Det eneste du skal tage højde for er at du er nød til at få anlagt en lille nål i en blodåre i hånden, så de kan indsprøjte kontrastvæsken.

Jeg ville gøre det hvis jeg var dig og i pengenød, da det jo er nemme penge at tjene og ikke kan skade dig.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.