Jeg undrer mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

(Skriver altid som anonym, da jeg ikke gider at mine debatter skal findes på google - jo mindre info om mig, jo bedre!)

NÅ, sagen er den at min kæreste og jeg prøver at lave bebs ..

Men, min mens kom desværre i tirsdags om aftenen, fint nok, ingen baby denne omgang ... Men i dag (torsdag) er min mens allerede stoppet!

Den plejer ALTID vare 4-5 dage 5.dagen er altid brunt udflåd og blodrester.

Men nu er den stoppet efter 1½ dag. og har slet ikke haft ondt mens jeg har haft menstruation, jeg plejer ALTID at have pisse ondt og bløde sindsygt meget, men har slet ikke blødt særlig meget denne her gang og nu er det så stoppet efter 1½ dag .. Hvad sker der for det ?

Kan det være at der ligefrem sker noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Det skal også lige siges at vi har sexet nærmest hver dag de sidste 2 måneder  wauuuuuw sir jeg bare

Anmeld

24. maj 2012

Metteris

Men held og lykke så! 

Altså nogle gange varer min også kun 2 dage. Så holder den pause 1-2 dage og kommer igen et par dage mere  Ret irriterende. 
Men da jeg var yngre kunne de vare op til 10 dage så jeg tror bare at den slags kan svinge rigtig meget. Dog går der så også oftest 35-40 dage mellem mine menstruationer.

Men, det kunne jo være du er gravid og bare har en slags pletblødning?  

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Virker bare sjovt min menstruation har ALTID varet 4-5 dage lige siden jeg var 14 .. (PÅNÆR da jeg havde p-stav, GRRR forpulede møglort, blødte i 2 måneder )

Anmeld

24. maj 2012

sommerferie

MåsKe er der en bebs på vej jeg bløder normalt i 6-7 dage. Men blødte kun 3 sidst, og det var nærmest i gen ting og det var meget meget lyserødt  Nu er jeg 8+4  

Held og lykke 

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

sommerferie skriver:

MåsKe er der en bebs på vej jeg bløder normalt i 6-7 dage. Men blødte kun 3 sidst, og det var nærmest i gen ting og det var meget meget lyserødt  Nu er jeg 8+4  

Held og lykke 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jeg håber sådan!

Anmeld

24. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

(Skriver altid som anonym, da jeg ikke gider at mine debatter skal findes på google - jo mindre info om mig, jo bedre!)

NÅ, sagen er den at min kæreste og jeg prøver at lave bebs ..

Men, min mens kom desværre i tirsdags om aftenen, fint nok, ingen baby denne omgang ... Men i dag (torsdag) er min mens allerede stoppet!

Den plejer ALTID vare 4-5 dage 5.dagen er altid brunt udflåd og blodrester.

Men nu er den stoppet efter 1½ dag. og har slet ikke haft ondt mens jeg har haft menstruation, jeg plejer ALTID at have pisse ondt og bløde sindsygt meget, men har slet ikke blødt særlig meget denne her gang og nu er det så stoppet efter 1½ dag .. Hvad sker der for det ?

Kan det være at der ligefrem sker noget ?

har du taget en test??

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

har du taget en test??

Tog en test , da jeg gik 2 dage over tiden ( skulle have haft mens i lørdags, men det kom først tirsdag aften), og der viste den klart negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.