Børneværelset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

OktoberMor

Hvornår gik i igang med at lave børneværelset?

Jeg er 21+0 og vi bor i en 4 værelses lejlighed, så det værelse vi vil lave til børneværelse står der bare en masse ting inde i, vi kalder det depotet fordi der er så meget ragelse! 

OG det er et pigeværelse vi skal fikse, så hvis i har nogen gode ideer til indretning, osv så kom gerne med ideer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gjorde vi først da min søn var 6 mdr. og skulle på eget værelse

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

lillemor92 skriver:

Jeg er 21+0 og vi bor i en 4 værelses lejlighed, så det værelse vi vil lave til børneværelse står der bare en masse ting inde i, vi kalder det depotet fordi der er så meget ragelse! 

OG det er et pigeværelse vi skal fikse, så hvis i har nogen gode ideer til indretning, osv så kom gerne med ideer.. 

Vi gik i gang da jeg var ca.halvvejs i graviditeten og så tog vi det ellers stille og roligt

Nu er lillepigen 7 uger gammel og vi mangler en lampe i loftet og hænge nogle hylder op og så er det færdigt

Anmeld

24. maj 2012

prettybutterfly

Vi er startet omkring MD scanningen begge gange, efter det viste sig at være en rask lækker lille en

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

lillemor92 skriver:

Vi startede efter MD-scanningen da vi kendte kønnet

Og der er billeder til inspiration.. Det er helt færdigt, perfekt og venter kun på lillefisens ankomst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2012

OktoberMor

Team Putte skriver:

Vi startede efter MD-scanningen da vi kendte kønnet

Og der er billeder til inspiration.. Det er helt færdigt, perfekt og venter kun på lillefisens ankomst

Jeg tror også vi går stille og roligt igang her snart, jeg har bare fået bækkenløsning, så mens manden er på arbejde kan jeg umuligt løfte alle de tunge ting ned af trapperne og ned i cointaineren.. Så jeg må vente på at han har tid til at hjælpe.. :-) 

Super fint værelse i har lavet jer, det ser rigtig tøset ud, virkelig flot! Må man spørge hvor i har købt den rumdeler henne med de lyserøde kasser i? 

Anmeld

24. maj 2012

AnnaK89

Jeg er først gået så små igang for et par uger siden og jeg er 35+0 i morgen

Første gang, gik vi vist igang kort efter MD-scanning Så det må siges at jeg er bagud denne gang, for er langt fra færdig

Anmeld

25. maj 2012

Team Putte

lillemor92 skriver:

Jeg tror også vi går stille og roligt igang her snart, jeg har bare fået bækkenløsning, så mens manden er på arbejde kan jeg umuligt løfte alle de tunge ting ned af trapperne og ned i cointaineren.. Så jeg må vente på at han har tid til at hjælpe.. :-) 

Super fint værelse i har lavet jer, det ser rigtig tøset ud, virkelig flot! Må man spørge hvor i har købt den rumdeler henne med de lyserøde kasser i? 

Selvfølgelig

Rumdelerne er fra Ikea, 2 stk med 4 rum i hver for at holde den så stabil som muligt, og fleksibelt hvis vi en dag flytter  Kasserne er købt i Daels Bolighus, store så der kan være MEGET legetøj i uden værelset ser rodet ud, og lige til at klappe sammen hvis man pludselig ik har brug for alle 8 

Anmeld

25. maj 2012

Darling<3

Team Putte skriver:

Selvfølgelig

Rumdelerne er fra Ikea, 2 stk med 4 rum i hver for at holde den så stabil som muligt, og fleksibelt hvis vi en dag flytter  Kasserne er købt i Daels Bolighus, store så der kan være MEGET legetøj i uden værelset ser rodet ud, og lige til at klappe sammen hvis man pludselig ik har brug for alle 8 

Lampen der hænger i vinduet, hvor har du købt den henne??

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

Darling<3 skriver:

Lampen der hænger i vinduet, hvor har du købt den henne??

Lanterne med hello kitty? Det er en gave fra min lillesøster men tror hun har købt den i Rema1000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.