Jeg er ikke klar til at være helt voksen endnu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

MyLove E

Det er sådan at jeg ELSKER fødselsdage. Og det er alles fødselsdage..

Vi har her hjemme alle sammen fødselsdag inden for 14dage og jeg den sidste (på lørdag ) Vi har så holdt vores fødselsdag samlet.
Og jeg har fået gaver.. Ikke af min mand og søn. Men af mand får jeg ikke noget for vi er blevet enig om at give hinanden en rigtig hygge kæreste tur..

Men jeg er så bange for at der ikke er nogen der husker mig.

Jeg er bare ikke klar endnu til at ikke rigtig holde fødselsdag mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nettemor

Husker dig som i at ønske dig tillykke?

Du skal nok blive husket

Anmeld

24. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

JHusker dig som i at ønske dig tillykke?

Du skal nok blive husket

Ja og at jeg ingen ting for og det bare bliver en helt alm dag.. ih det har jeg bare ikke lyst til..

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Men har du ik fået gaver af din familie da i holdte fødselsdag?? Ka jo være dit barn laver en lille ting til dig!! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Det er sådan at jeg ELSKER fødselsdage. Og det er alles fødselsdage..

Vi har her hjemme alle sammen fødselsdag inden for 14dage og jeg den sidste (på lørdag ) Vi har så holdt vores fødselsdag samlet.
Og jeg har fået gaver.. Ikke af min mand og søn. Men af mand får jeg ikke noget for vi er blevet enig om at give hinanden en rigtig hygge kæreste tur..

Men jeg er så bange for at der ikke er nogen der husker mig.

Jeg er bare ikke klar endnu til at ikke rigtig holde fødselsdag mere...

Det kender jeg alt for godt ! Jeg har det på samme måde .. 

Anmeld

24. maj 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Je

Det kender jeg alt for godt ! Jeg har det på samme måde .. 

Dejligt jeg ikke er den eneste:-):-)

Anmeld

24. maj 2012

henh01

Jeg har fødselsdag 2. juledag og har altid følt mig en smule overset af julen osv. Jeg kan blive sådan lidt harm over ikke at føle mig speciel den ene dag.. hahaha Gå ud og køb en lækker gave til dig selv

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Ja og at jeg ingen ting for og det bare bliver en helt alm dag.. ih det har jeg bare ikke lyst til..

Det kan være din mand og din søn plukker en buket blomster til dig Og synger fødselsdags sang

Ellers kan du jo diskret få sagt noget med at det kunne være lækkert med morgenmad på sengen

Anmeld

24. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er det samme hos os. Min datter har fødselsdag 2 dage før mig. Når vi holder fødselsdag er det for min datter (og når ja, så mig), men fokus er på hende og det er selvfølgelig også helt ok

Anmeld

24. maj 2012

hannetheis

her hjemme har vi os fødselsdag lige på af hinanden mine sønner den 21,23 marts og jeg den 29 marts.
nogle gange kan det godt være træls at blive tilsidesat, men prøver for dett meste selv at finde på noget så det bliver en rigtig god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.