Hurtig hjælp, tak!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Har lægen bedre tests som kan se om man er gravid? Eller er det bare de samme som dem man bruger derhjemme?

Jeg har fået en akuttid ved lægen fordi jeg er ekstremt træt, meget svimmel, ømme brystvorter osv osv. Kan snart ikke holde det ud mere

Vi prøver at få et barn mere, men hvis jeg skulle ske at være gravid, er jeg 3+0. Kunne bare være rart at vide om det er derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nettemor

Ellers kan det være de tager en blodprøve. Men uanset hvad så er 3+0 tidligt.. men  da for dig

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Ellers kan det være de tager en blodprøve. Men uanset hvad så er 3+0 tidligt.. men  da for dig

Tak

Med min datter havde jeg præcis de samme symptomer på samme tidspunkt, så jeg håber

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Tak

Med min datter havde jeg præcis de samme symptomer på samme tidspunkt, så jeg håber

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Har lægen bedre tests som kan se om man er gravid? Eller er det bare de samme som dem man bruger derhjemme?

Jeg har fået en akuttid ved lægen fordi jeg er ekstremt træt, meget svimmel, ømme brystvorter osv osv. Kan snart ikke holde det ud mere

Vi prøver at få et barn mere, men hvis jeg skulle ske at være gravid, er jeg 3+0. Kunne bare være rart at vide om det er derfor

Min læge siger at de test man kan købe tester for samme stof som den lægen bruger, så de skulle være ligeså troværdige

Men 3 uger, så er ægget jo kun lige blevet befrugtet Men der er jo forskel på hvor hurtigt folk kan teste så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.