Solcreme.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
D-Micka skriver:

vi er ihvertfald glade for den herhjemme ..
Men det er jo en smagssag Det er jo en kæmpe jungle med alle de solcremer

ja det er en jungle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Chri9000

MelikkazMoar skriver:

ja, og så en lille pige det i forvejen ikke synes det er alt for fedt at blive smurt ind må det jo gerne ku gøres ledt nemmerer og letterer

nemlig, heller altid min søn gider ;-)

Anmeld

24. maj 2012

Chri9000

Dot D skriver:

Sjovt, det banede jeg også langt væk i starten, og valgte derfor andre cremer, men er altså faldet for denne

Før brugte vi én på spray, den var grøn, når den kom på, og nu er navnet selvfølgelig væk, den var nemlig også rigtig god... Skriver hvis jeg kommer på det

helt fint ;-)

Anmeld

24. maj 2012

Chri9000

MoarHvidovre skriver:

Derma og det samme gør børnehaven

okay, ved faktisk ikke hvilken en slags min søns har

Anmeld

24. maj 2012

Chri9000

Tullemor skriver:

Ja det er en tyk/fed creme - men den er meget nem at smøre ud vil jeg sige - der er heller ikke parabener i, den har astma/allergi mærket, svane mærket og så er den MEGET vandfast

okai, må ned og kigge på det i weekenden ;-)

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Faktor 50 fra Niva. Fåes både som alm og som spray, uden parabener og parfume! Eneste minus er at det godt ka gi gulie pletter på helt Hvidt tøj! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

Polkaprik

Vi bruger en der hedder P-20

Den er tyndtflydene som en olie og derfor meget let at påføre, den holder i 12 timer og vi har 4 unger der aldrig er blevet solskoldet når de har brugt den. Vi behøver heller ikke at bekymre os om de bliver smurt i institutionerne da det virker i de 12 timer og derfor er nok at de bare bliver smurt fra morgenstunden hjemmefra

Den lugter ikke så godt. Den en lidt sprittet i lugten (uden parfume) men det betyder jo ikke så meget og lugten forsvinder jo hurtigt

Anmeld

24. maj 2012

Chri9000

StineW79 skriver:

Faktor 50 fra Niva. Fåes både som alm og som spray, uden parabener og parfume! Eneste minus er at det godt ka gi gulie pletter på helt Hvidt tøj! Vh stine

Okai, er den den der kids én?

Anmeld

24. maj 2012

Chri9000

Polkaprik skriver:

Vi bruger en der hedder P-20

Den er tyndtflydene som en olie og derfor meget let at påføre, den holder i 12 timer og vi har 4 unger der aldrig er blevet solskoldet når de har brugt den. Vi behøver heller ikke at bekymre os om de bliver smurt i institutionerne da det virker i de 12 timer og derfor er nok at de bare bliver smurt fra morgenstunden hjemmefra

Den lugter ikke så godt. Den en lidt sprittet i lugten (uden parfume) men det betyder jo ikke så meget og lugten forsvinder jo hurtigt

Okai, dejligt den er forholdsvis tynd i det og holder så længe!
det da vildt.. og ja skidt med lugten, når det alligevel forsvinder igen..

Kan den også fåes alle stedere?!

Anmeld

24. maj 2012

Polkaprik

Okai, dejligt den er forholdsvis tynd i det og holder så længe!
det da vildt.. og ja skidt med lugten, når det alligevel forsvinder igen..

Kan den også fåes alle stedere?!

Sorry det er "kun" 10 timer den vare.. MEn i hvert fald stadig nok til hele dagen i Skole/BH

Den kan fåes mange steder. Plejer at købe i Bilka når de har den på tilbud..hehe

Den ser sådan her ud 

Kan kun anbefale den!

De kloge hoveder inde fra Kræftens Bekæmpelse osv siger jo også at det slet ikke er nødvendigt at bruge højere end faktor 15-20 stykker i den danske sol. Jo højere faktor desto mere kemi er der i dem. De bliver dyrere og man har derfor tendens til at spare på dem og du bliver derfor ikke smurt tilstrækkeligt. 

Men jeg synes bare det er dejligt at have en solcreme der er så nem at påføre og de ikke ligner nogle blå/hvide spøgelser når de er blevet smurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.