Mira0911 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

morethanperfect skriver:

Det var da underligt .. Havde jeg alligevel ik troet om hende

Haha, nix.. Heller ikke her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Det kan da sagtens være.  Synes bare det kom som et chok, da hun oprettede tråde i går.. og i dag er hun væk

ja så godt hun oprettede et par stykker igår

men igen hvis man har fået nok for en tid kan man jo bare lade være med at logge på?  det ville jeg da nøjedes med hvis det var mig

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frøken Christiansen skriver:

men igen hvis man har fået nok for en tid kan man jo bare lade være med at logge på?  det ville jeg da nøjedes med hvis det var mig

Også mig! Meeeeeen... Tror aldrig jeg kan få nok af baby.dk

Anmeld

24. maj 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Også mig! Meeeeeen... Tror aldrig jeg kan få nok af baby.dk

jeg har haft en periode hvor jeg fik for meget... og var på aller højest 1 gang om ugen... men ville da ik bare slette mig...

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

jeg har haft en periode hvor jeg fik for meget... og var på aller højest 1 gang om ugen... men ville da ik bare slette mig...

Undrer mig over at man kan få nok af baby  Haha! Ej.. det kan man da sikkert nok.

Men jeg ville nu heller ikke bare slette mig

Anmeld

24. maj 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

Undrer mig over at man kan få nok af baby  Haha! Ej.. det kan man da sikkert nok.

Men jeg ville nu heller ikke bare slette mig

jeg fik det efter jeg var startet i behandlig med metformin... og min krop reagerede rigtig dårligt på det så vi måtte stoppe igen... og valgte at holde pause fra det hele lidt... da vi først skulle starte i hormon behandling et par måneder efter...

det blev for hårdt med alle de babyer over det hele når man lige havde håbet at det ville lykkeds nu...

men kom stærkt til bage da vi pludselig og helt uventet stod med en posetiv test...

Anmeld

24. maj 2012

QueDee

Frøken Christiansen skriver:

Det er lidt dramaqueen, ikk?. Se nu al den opmærksomhed ved at deaktivere fremfor bare lade være med at logge på.......nå men det må man jo selv om.

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kay skriver:

jeg fik det efter jeg var startet i behandlig med metformin... og min krop reagerede rigtig dårligt på det så vi måtte stoppe igen... og valgte at holde pause fra det hele lidt... da vi først skulle starte i hormon behandling et par måneder efter...

det blev for hårdt med alle de babyer over det hele når man lige havde håbet at det ville lykkeds nu...

men kom stærkt til bage da vi pludselig og helt uventet stod med en posetiv test...

Ja, det kan jeg godt se... Det var nok ikke specielt fedt!

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

QueDee skriver:

Det er lidt dramaqueen, ikk?. Se nu al den opmærksomhed ved at deaktivere fremfor bare lade være med at logge på.......nå men det må man jo selv om.

Ved nu ikke om jeg vil kalde hende dramaqueen fordi hun har "forladt os"  

Altså JEG kunne jo bare have ladet være med at oprette tråden

Anmeld

24. maj 2012

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Ved nu ikke om jeg vil kalde hende dramaqueen fordi hun har "forladt os"  

Altså JEG kunne jo bare have ladet være med at oprette tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.