Gode spise steder i Ebeltoft ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

MyLove E

Vi skal i sommerhus i Ebeltoft og skal nok ud og spise på lørdag for det er min FØDSELSDAG

Nogen der kender et godt sted vi er 5 voksende og 3 børn i alder 1-9 år:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Vi skal i sommerhus i Ebeltoft og skal nok ud og spise på lørdag for det er min FØDSELSDAG

Nogen der kender et godt sted vi er 5 voksende og 3 børn i alder 1-9 år:-)

Jeg kommer oprindeligt fra Ebeltoft, men det er en del år siden jeg flyttede derfra. Dog husker jeg at de nede på havnen har et rigtig lækkert sted, så du kan jo prøve at google det. Ebeltoft er bare det dejligeste sted her om sommeren. Så er sikker på i nok skal finde et rigtig godt sted, lord knows der er nok af dem.

Rigtig god tur.

Anmeld

24. maj 2012

MyLove E

Mom In The Making skriver:

O

Jeg kommer oprindeligt fra Ebeltoft, men det er en del år siden jeg flyttede derfra. Dog husker jeg at de nede på havnen har et rigtig lækkert sted, så du kan jo prøve at google det. Ebeltoft er bare det dejligeste sted her om sommeren. Så er sikker på i nok skal finde et rigtig godt sted, lord knows der er nok af dem.

Rigtig god tur.

Mange tak:-):-) Ja det er et hyggeligt sted:-)

Anmeld

24. maj 2012

Savannah

Pizza Italia, tror jeg det hedder.. Virkelig lækkert og hyggeligt sted. Vil råde dig til at bestille bord i forvejen Mvh

Anmeld

24. maj 2012

MyLove E

Sally-Slingshot skriver:

TTaPizza Italia, tror jeg det hedder.. Virkelig lækkert og hyggeligt sted. Vil råde dig til at bestille bord i forvejen Mvh

Tak:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.