stadig ingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

stadig ingen mens, og er 13 dage over mens. tog en test i går morges som var negativ.

har ingen tegn på mens, men ømme dutter og let til at blive sur er de eneste tegn jeg har.
nogen der har prøvet de heller ikke kunne teste positiv, selom de var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

stadig ingen mens, og er 13 dage over mens. tog en test i går morges som var negativ.

har ingen tegn på mens, men ømme dutter og let til at blive sur er de eneste tegn jeg har.
nogen der har prøvet de heller ikke kunne teste positiv, selom de var gravide??

Nogen er helt vildt længe om selv at ku teste positiv. Syns du skal gå til lægen og få taget prøve. 

Krydser for at den er positiv. 

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Nogen er helt vildt længe om selv at ku teste positiv. Syns du skal gå til lægen og få taget prøve. 

Krydser for at den er positiv. 

jeg håber fan... også den er positiv.. hvis jeg ikke har fået den om 14 dage, går jeg til læge. han har nemlig ferie nu synes bare det er irriterende og gå i uvished. mens kan i det mindste bare komme(hvis selvfølgelig jeg ikke er gravid) så vi kan komme i gang med.... ja det må være 15 forsøg

Anmeld

24. maj 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

jeg håber fan... også den er positiv.. hvis jeg ikke har fået den om 14 dage, går jeg til læge. han har nemlig ferie nu synes bare det er irriterende og gå i uvished. mens kan i det mindste bare komme(hvis selvfølgelig jeg ikke er gravid) så vi kan komme i gang med.... ja det må være 15 forsøg

Kender godt den uvished den er så træls. Og ja hvis man alligelvel ik er gravid mÅ mens gerne komme så man ka komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.