Nej, jeg har ikke et forklaringsproblem, men det kunne jeg nemt have, hvis det ikker var fordi min kæreste og jeg stoler 100% på hinanden.
Sagen er nemlig den at min kæreste er ude og rejse med sit arbejde, og kommer hjem på lørsdag. Så her går jeg og er græsenke.
Nå, men i dag da jeg skulle hente vores to børn (samme instiution) så var den ene meget glad for at se mig. Han nærmest hoppede op af mig, og ville op på armen. Det fik han lov til, og så sidder han ellers der og putter sig ind til mig, sådan rigtig putte, putte. I mens løber jeg rundt efter madkasser, forsøger at indfange det andet barn, så var der lige en pædagog der skulle tale med mig, ja der var en masse forvirrig og en masse larm og jeg var lidt stresset og ikke rigtig opmærksom på hvad lillebror egentlig lavede, mens han sad oppe hos mig.
Pludselig syne jeg der er noget der føles forkert, og jeg spørger bekrymret: Nu har du vel ikke lavet et sugemærke på mig??? -jo gangske rigtig et stort flot sugemærke på halsen
Hvad siger man så, når kærsten kommer hjem fra sin rejse...
Udover jeg er sur og lidt rystet over han gjorde det, synes jeg også at det er lidt komisk!
Anmeld