Min dejlige lille guldklump fra d. 3 januar, som altid er så glad og tilpas, har siden fredag været noget mere pylret end sædvanligt - og ikke uden grund, hun har nemlig ikke lavet stort i 11 dage i dag 
Da hun var 4 mdr begyndte hun at få kartoffelmos med gulerod, hvilket hun er helt pjattet med, én gang om dagen til aften, og derudover ammer jeg hende.
Men som sagt har hun ikke haft afførring de sidste 11 dage, inden vi startede på "fast" føde, var hun gået fra flere gange om dagen til en gang om dagen, og derefter hver tredje dag. Og lige efter vi var startet kom der lidt fast ud hver dag, men kun meget lidt, og på 4-5 dagen kom der en ordentlig sending 
Fordi hun begyndte at pylre i weekenden og der om lørdagen var gået 7 dage siden sidst, prøvede vi at give hende sveskemos i håbet om at det ville sætte maven igen, og det har hun fået hver dag siden i lørdags, desværre uden held 
Vi prøver også at massere hendes mave og cykle men heller ikke dette hjælper.
Mandag ringede jeg til lægen, som sendte mig på apoteket efter movicol som vi skulle starte op med, og så fik han mig presset ind på en tid den efterflg. dag.. Hun skulle starte med et helt brev, men vi fik hende til at drikke cirka et halvt, hvor hun spyttede resten ud. Tirsdag var vi lægen der mærkede hende på maven som ikke var hård, og vi blev sendt hjem med besked om at hun skulle have et helt brev denne dag også, og vi skulle ringe igen her til morgen.
Imorges var der stadig intet nyt i bleen, og vi ringede ind og skulle give endnu et halvt brev i dag som hun fik imorges og ringe igen imorgen tidlig. Men ak, hun er lige kommet i seng, og stadig intet, og hun bliver mere pylret og ked synes jeg - hun er ikke ked af det hele tiden men ofte begynder hun at græde og er ked 
Jeg ringer selvfølgelig til lægen igen imorgen når vi er på 12 dagen, men jeg overvejer også at ringe ind på børneafdelingen på Aalborg sygehus og høre dem ad?
Er der andre der har prøvet noget lignende? Jeg ved at der kan gå op til 14 dage imellem når man ammer, men har kunnet læse mig til at der ikke må gå så mange dage imellem når de får fast føde? 
Mvh Nadja