Øvvv fik en sms for min søster i dag vores far har det meget skidt.
JEG KAN IKKE FINDE UD AF SKAL JEG BESØG HAM ELLER EJ HAR JO IKKE SET HAM SIDEN 2006 HVOR JEG VAR HØJGRAVID MED MIT BARN NUMMER 2/MIN DATTER.
Ja også har jeg jo altid været uønskede siden min mor fat ud af jeg var i hendes mave+ ja han aflyser altid til fester jeg holde for børn eller mig selv 

På en måde hader jeg ham på en måde ikke for han er min BIO-FAR jo.
er bare så forvirre og ked disse dage her der sker så meget og i morgen skal jeg til lægen selv kl 11 pga den dumme lænd inge piller har hjulp i dag ingang mofin og 2 parmol eller kodin og 2 parmol øvøvø.Ja også savner jeg min mand af h til han arbejder både nat og dag den uge om dagen er der møde og lidt søvn om natte er der kørestrøm og kørestrømafbrydelser og høre ikke det vilde fra ham. nej jeg glæder mig til fredag den 1/6 om aften og frem til den 10/6 der skulle han efter planen og vores aftale holde lidt ferie pga jeg jo skal opereres den 5/6 Tobias have dræn i ørne den 7/6. Jeg savner bare voksen snak føler mig mega alene med mine 3 drenge pt og har kun en mega tæt og god veninde desværre.Har dog også en gammel skole veninde som også har været mig meget tæt i 30 år nu her til juni men hun har sit + lige midste sin mor.faster og nu fætter bare inden for 8 mdr + hun har selv 3 børn mand hjem osv så ikke fedt for hende af have mit oveni + jeg er selv ked da jeg jo kende dem også + alt mit eje her.
Nå ville tag nogle piller igen også se om jeg kan få sove hvis jeg overhovede kan komme op af sofaen nu det er som om nået stikke,brænder og låser sige fast.
Natnat til dem der er på og læse med.Sovgodt.
Mvh og
fra
Heniette
Anmeld