Pyha i dag var en tude dag nej en græde dag møj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Men det er nu ok for med alt det der pt sker her.

1 forundersøgelse med mig i går + indlægges og opereres den 5/6.

2 til ørelægen i dag med min mindste søn Tobias på 2½ pga mellemørebetændelse 6 gange på 2 år ca han skal have dræn i begge øre den 7/6 to dage efter jeg er operere håber jeg er frisk nok til bare min mand hente mig og vi samme køre til køge med tobias og få lagt dræne i hvis ikke må min mand klar det alene uden mig.

dog skal Tobias lige første her på tirsdags indlægges en helt dag på næstved børn afd hvor han skal have drop og medicin i hver 20 min af 7 gange pga  han skal allergi teste nåå ja og den 3175 skal min stor søn benjamin på 11 år igen til tjek med sine øre da han høre meget dårlig så måske han også skal have dræn igen for 8 eller 9 gang kan ikke helt husk men ca 8 eller 9 gang så.

GOD NOK EN PYHA MDR. det positiv er jeg i dag har snakke med kommunen og jeg for 3 mdr.s penge tilbage for vuggestuepladsen for Tobias i det vi har fået bevilde socialpædagogiskfriplads til fra 1/3-2012 til og med den 30/6-2012 fik jeg dog brev og afvide i sidste uge så det er skøm og på fredag skal tobias pyha kun til af have maske morgen,middag og aften og ikke hver 4 time mere før det for 14 dage siden fik han jo maske hver 2 time + vi var indlagt en uge fra den 26-23/4 og han have skoldkopper den 12/4 og indlagt derefter pga meget slem lungebetændelse. pyha.

Når men håber bare den mdr her +  de næsten 14 dage i næste mdr går tros jeg er mega nervøs og bange og ked.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Loa

Ej hvor skal i også bare meget igennem. I er en hårdt ramt lille familie.... 

Anmeld

23. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Loa skriver:

Ej hvor skal i også bare meget igennem. I er en hårdt ramt lille familie.... 

ja syntes jeg også tobias indlagt 5 gange ialt fejler nået ca hver 2 mdr + jeg indlagt 4 gange fra han var 2 mdr og til april sidste år og fået afvide jeg har 6 sygdomme + fast medicin kl 8-18-22 og en pille til natten så fik jeg afvide jeg har ADHD i den pyha lave ende så = 6 sygedomme + lod min datter flytte hjem til sin far og papmor ind af få hende fejrne en dag af kommune ja så skal det ene barn nået så det andet + mig selv er glad for jeg er pt sat i bero nogle uger + vi har fået socialpædagogisk friplads til den lille af børne + de to stor går på en slags heldagsskole hver deres sted min den stor pga lidt ADHD og har svært hved af følge med i dansk især og har været meget tit syg også og operere en del gange også + dræn også en del gange ja og min bonus søn har ADHD også igen af dem får pyha piller/mere og de trives godt tros alt og er nogle utrolig sød kærlig dreng for det meste og med i alt andet er min søn min bonus søn er med i alle fag sådan.

Så ja jeg syntes vi har været ret ramt og igen ramt med den lille + mig selv øvøv.

Men må tænke positiv det hele skal nok gå osv har nogle dejlig børn og en skøn familie og svigerfamilie også .Ja også en skøn mand.*SS*

Mvh Henriette

Anmeld

23. maj 2012

Nessie

Sikke en masse I skal igennem i denne måned, håber det hele lysner lidt fra næste måned.

Der er da i det mindste også lidt positivt fra kommunen, så det kan da kun gå fremad. God bedring til jer alle 

Anmeld

23. maj 2012

wamse

Puha kan altså godt forstå, hvis du synes det er hårdt da

Anmeld

24. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Ja og ikke nok med det ringede min lille søster fra min fars side i går kl 22.15.

Min far er bleve meget dårlig pga kræften det er nu i hans knogler og han blev 112 indlagt natten til i går + han skal i dag scannes de mener det er gået i hans lunger også nu + han har slem sukkersyg og tabt bare over 30 kg på 1½-2 mdr.Ja også er min fætter død og skal begraves på lørdag og min faster har fået en blodprop i øje alt det sagde min lille søster lige i tlf om jeg så var ked så blev jeg bare mere ked de mener ikke m in far har langt igen nu går meget hurtigt nu mere de ind de sidste 2 år her med sygdommen

er bare så ked disse dag her øvøv.

Ja også hvis jeg ikke have smerte i min lænd og hofter så lave jeg nået til morgen som bare gør mega ondt nu derind det stikker og brænder har fået en tid til lægen i morgen kl 11 er så bange håber ikke det er kræft ligesom min far har gået til fys en del gange de sidste 6 år og skal lave øvelser men det hjælper ikke en dyt. Jeg håber lægen ville sig ok til de scanne eller lign nu ind bare en tur til fys igen.

Er ked af alle de sur opstød pt her fra.

Det positiv er jeg har en dejlig skøn familie,svigerfamilie også + mine børn har det godt tros alt det her.+ vuggetuen gav mig igen mega ros til morgen tros han skal have dræn syntes de han svar so en ca 4 dreng i udvirkeligene og han trives super godt derover. Han er kun snart 2½ år men ja han snakke mega godt især når jeg tag det udfra da min stor søn og datter var i den aldre det er bare rart dog taler han til tider højt men det er jo klar nu hved vi hvorfor.

Henriette

Anmeld

25. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Øvvv fik en sms for min søster i dag vores far har det meget skidt.

JEG KAN IKKE FINDE UD AF SKAL JEG BESØG HAM ELLER EJ HAR JO IKKE SET HAM SIDEN 2006 HVOR JEG VAR HØJGRAVID MED MIT BARN NUMMER 2/MIN DATTER.

Ja også har jeg jo altid været uønskede siden min mor fat ud af jeg var i hendes mave+ ja han aflyser altid til fester jeg holde for børn eller mig selv

På en måde hader jeg ham på en måde ikke for han er min BIO-FAR jo.

er bare så forvirre og ked disse dage her der sker så meget og i morgen skal jeg til lægen selv kl 11 pga den dumme lænd inge piller har hjulp i dag ingang mofin og 2 parmol eller kodin og 2 parmol øvøvø.Ja også savner jeg min mand af h til han arbejder både nat og dag den uge om dagen er der møde og lidt søvn om natte er der kørestrøm og kørestrømafbrydelser og høre ikke det vilde fra ham. nej jeg glæder mig til fredag den 1/6 om aften og frem  til den 10/6 der skulle han efter planen og vores aftale holde  lidt ferie pga jeg jo skal opereres den 5/6 Tobias have dræn i ørne den 7/6. Jeg savner bare  voksen snak føler mig mega alene med mine 3 drenge pt og har kun en mega tæt og god veninde desværre.Har dog også en gammel skole veninde som også har været mig meget tæt i 30 år nu her til juni men hun har sit + lige midste sin mor.faster og nu fætter bare inden for 8 mdr + hun har selv 3 børn mand hjem osv så ikke fedt for hende af have mit oveni + jeg er selv ked da jeg jo kende dem også + alt mit eje her.

Nå ville tag nogle piller igen også se om jeg kan få sove hvis jeg overhovede kan komme op af sofaen nu det er som om nået stikke,brænder og låser sige fast.

Natnat til dem der er på og læse med.Sovgodt.

Mvh og  fra

Heniette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.