Bad i denne varme.? og madspørgsmål. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

twinny

Godaften tøser...

Drengene plejer at komme i bad en gang om ugen....

men men i denne varme er det ikk så lækkert med en gang om ugen ?

hvor tit bader i jeres børn? De er 8 mdr i dag...

Og lige et spørgsmål ang mad, må de få cheddarost?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

SHERO

Jeg bader generalt bare oftere når det er varmt, mest pga alt den solcreme han bliver smurt ind i og hvor meget skidt der hænger fast i det. Det kan bestemt også ses på vandet i badekaret at han er helt fedtet ind i creme :-D

Anmeld

23. maj 2012

twinny

Tullen85 skriver:

Jeg bader generalt bare oftere når det er varmt, mest pga alt den solcreme han bliver smurt ind i og hvor meget skidt der hænger fast i det. Det kan bestemt også ses på vandet i badekaret at han er helt fedtet ind i creme :-D

Jaah det er nemlig det.. Vi synes jo heller ikk selv det er rart med gammelt solcreme...  Men hvor meget er oftere?

Og ved du om de må få cheddarost?

Anmeld

23. maj 2012

Frk. Himmelblå

twinny skriver:

Godaften tøser...

8 mdrs alder vil jeg sige 2  (måske 3) gange om ugen. Men mine har også altid elsket at bade.

Her i solcreme-sæsonen bader mine stort set hver dag (eller får i hvert fald en skyller under bruseren). De er 2 år 8 mdr og 1 år 5 mdr.

Cheddarost ? Ja, - i små mængder. Det er omkring 8-10 mdr, at de begynder at spise ost, så vidt jeg husker. Men mine har været umulige med mad, så de har ikke villet spise noget som helst, så jeg er ikke så stærk ud i det der... 

Anmeld

23. maj 2012

twinny

Frk. Himmelblå skriver:

8 mdrs alder vil jeg sige 2  (måske 3) gange om ugen. Men mine har også altid elsket at bade.

Her i solcreme-sæsonen bader mine stort set hver dag (eller får i hvert fald en skyller under bruseren). De er 2 år 8 mdr og 1 år 5 mdr.

Cheddarost ? Ja, - i små mængder. Det er omkring 8-10 mdr, at de begynder at spise ost, så vidt jeg husker. Men mine har været umulige med mad, så de har ikke villet spise noget som helst, så jeg er ikke så stærk ud i det der... 

okay tak for det....

jaah de har lige delt en skive idag... Også blev jeg helt i tvivl om de måtte få det...  Men de elskede og kunne nok have spist hele blokken...

Anmeld

24. maj 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Godaften tøser...

Laura har  været i badnæsten hver dag i denne uge, pga hun har været ude alle dage, med det resultat, at hun har været sort op og ned af armene, samt haft det varmt..

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Laura har  været i badnæsten hver dag i denne uge, pga hun har været ude alle dage, med det resultat, at hun har været sort op og ned af armene, samt haft det varmt..

Det samme her 

Anmeld

24. maj 2012

chael

Altså i denne varme, der kommer de 2 store i bad hver dag, de er beskidte og svedige. Den lille kommer i bad hver 2. Dag. Han er knap 8 mdr.

*C

Anmeld

24. maj 2012

twinny

okay tak for svarene...

Det bliver nok ikk til hver dag, da de ikk er så gamle endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.