Hjælp piger - hvad gør vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

SRP

Hej piger

Skal i gang med IUI-H denne cyklus. Jeg kan regne mig frem til, at jeg skal insemineres om godt 14 dage dvs. 5. juni. Problemet er at min kæreste skal aflevere sædprøve kl. 9 om formiddagen, men han er ikke hjemme den dag. Mit spørgsmål er om man kan rykke det en dag frem til d. 6. hvis jeg nu får ægløsningssprøjten en dag senere? Er bange for at der kommer spontan ægløsning. Mit andet spørgsmål er om klinikken kan opbevare sæden, hvis vi nu kommer ind dagen før med prøven?

Håber I vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Nessie

SRP skriver:

Hej piger

Skal i gang med IUI-H denne cyklus. Jeg kan regne mig frem til, at jeg skal insemineres om godt 14 dage dvs. 5. juni. Problemet er at min kæreste skal aflevere sædprøve kl. 9 om formiddagen, men han er ikke hjemme den dag. Mit spørgsmål er om man kan rykke det en dag frem til d. 6. hvis jeg nu får ægløsningssprøjten en dag senere? Er bange for at der kommer spontan ægløsning. Mit andet spørgsmål er om klinikken kan opbevare sæden, hvis vi nu kommer ind dagen før med prøven?

Håber I vil hjælpe

Jeg tror desværre at det vil være nej til alle dine spørgsmål, men skynd dig at ringe til klinikken i morgen så du kan få svar på dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.