Fotografering i bhv/vs; hvilken farve baggrund ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

LinLin

Drengene skal fotograferes på fredag, og så står der på den der tilmeldingsseddel at man skal vælge baggrundsfarve; lys grå, sort eller blå...

Hvilken skal jeg vælge???

David mørkblond hår og brune øjne - "sommerlig" hudfarve.
Adam er lysblond og har blå øjne og lys i huden.

Og så regner jeg med at de skal have en bluse på med klare farver ( blå eller klar grøn)

Hvad ville I vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Dinna88

Jeg ville aldrig vælge mørk baggrund, og laver det ALDRIG på mine egne billeder - der er bare alt for mange kontraster der forstyrrer

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

Dinna88 skriver:

Jeg ville aldrig vælge mørk baggrund, og laver det ALDRIG på mine egne billeder - der er bare alt for mange kontraster der forstyrrer

Så du ville vælge lys grå?

- det bliver ikke for fesent til min lille blegfis?

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

DAs mor skriver:

Så du ville vælge lys grå?

- det bliver ikke for fesent til min lille blegfis?

Jeps, det ville jeg! 

nej nej, slet ikke! Særligt når nu du vælger farvede bluser - og hvis du så vil have nogle i sort/hvid, så bliver billedet i meget bløde nuancer med den lyse baggrund 

Anmeld

23. maj 2012

serinasmor

for alt i verden ikke den mørkeblå - lysblond og lyshud ser vildt underlig ud på den ... og nok heller ikke den sorte ... det er de færreste blege / ½blege danskere der ser fantastisk ud på et billede med sort baggrund .. det kommer meget nemt til at se "hårdt" ud  

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

serinasmor skriver:

for alt i verden ikke den mørkeblå - lysblond og lyshud ser vildt underlig ud på den ... og nok heller ikke den sorte ... det er de færreste blege / ½blege danskere der ser fantastisk ud på et billede med sort baggrund .. det kommer meget nemt til at se "hårdt" ud  

David er halv chilener, så han kunne måske klare det - men dejlige Adam Blegfis kunne ikke

- synes faktisk også den blå farve i sig selv var grim

VI sætter kryds i "lys grå"

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

Dinna88 skriver:

Jeps, det ville jeg! 

nej nej, slet ikke! Særligt når nu du vælger farvede bluser - og hvis du så vil have nogle i sort/hvid, så bliver billedet i meget bløde nuancer med den lyse baggrund 

TAk for svar

- vi sætter kryds ved "lys grå"

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

DAs mor skriver:

TAk for svar

- vi sætter kryds ved "lys grå"

Altid - godt valg

Anmeld

23. maj 2012

BellaCiinea

DAs mor skriver:

Drengene skal fotograferes på fredag, og så står der på den der tilmeldingsseddel at man skal vælge baggrundsfarve; lys grå, sort eller blå...

Hvilken skal jeg vælge???

David mørkblond hår og brune øjne - "sommerlig" hudfarve.
Adam er lysblond og har blå øjne og lys i huden.

Og så regner jeg med at de skal have en bluse på med klare farver ( blå eller klar grøn)

Hvad ville I vælge?

Lys grå =)

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

IsabellaCiinea skriver:

Lys grå =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.