Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: hej pigerja ved godt det er tosset, men er faktisk lidt stolt af mig selvVed første barn gik amningen ikke overhovedet af flere personlige grunde, så denne gang ville jeg virkelig kæmpe for dethar været en del nervøs om jeg nu gjorder det rigtigt ovs. men i dag kom sundhedsplejersken heldigvis for første gang.hun ville lige starte med at veje lille Liam, og udbryder så: Du er da en super-ammer for i torsdags da vi blev udskrevet fra sygehuset hvor Liam var 2 døgn vejede han 2888g (fødselsvægt 3000g) men i dag hvor han er 9 dage gammel vejer han skisme: 3200ger bare SÅ glad for at det funker for os denne ganget ligegyldigt glædesråb fra tanja - nu med fløde babser
hej pigerja ved godt det er tosset, men er faktisk lidt stolt af mig selvVed første barn gik amningen ikke overhovedet af flere personlige grunde, så denne gang ville jeg virkelig kæmpe for dethar været en del nervøs om jeg nu gjorder det rigtigt ovs. men i dag kom sundhedsplejersken heldigvis for første gang.hun ville lige starte med at veje lille Liam, og udbryder så: Du er da en super-ammer for i torsdags da vi blev udskrevet fra sygehuset hvor Liam var 2 døgn vejede han 2888g (fødselsvægt 3000g) men i dag hvor han er 9 dage gammel vejer han skisme: 3200ger bare SÅ glad for at det funker for os denne ganget ligegyldigt glædesråb fra tanja - nu med fløde babser
Hvor er det dejligt for dig! Kæmpe hurra!
Der er da ikke noget bedre end at kunne ernære sit barn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128