Hjælp til madpakken til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

ledermus

Min søn på 14 måneder gider for tiden ikke spise noget af hans mad til frokost nede i vuggestuen. Han får bondebrød med og med pålæg jeg ved han kan lide men ikke så meget som en enkelt bid kan de få i ham  Så tænker han måske er kørt lidt træt i rugbrødsmadder og søger derfor gode råd om et alternativ så hvad giver i jeres børn med som mmadpakke??

overvejer lidt noget minipizza (hjemmelavet) men kunne være rart hvis folk havde nogle gode forslag til en lækker madpakke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv evt noget nyt rugbrød. Det hjalp i hvert fald da thea gik tør i bondebrød. Og måske noget nyt pålæg og ellers masser af frugt og grønt. 

Måske jeg er lidt gammeldags, men tænker at pizza snegle, hurtig ku blive lidt en dårlig vane. Her hjemme er pizza snegle nemlig hygge mad, hvis t giver mening? Vh Stine 

Anmeld

23. maj 2012

L&V

ledermus skriver:

Min søn på 14 måneder gider for tiden ikke spise noget af hans mad til frokost nede i vuggestuen. Han får bondebrød med og med pålæg jeg ved han kan lide men ikke så meget som en enkelt bid kan de få i ham  Så tænker han måske er kørt lidt træt i rugbrødsmadder og søger derfor gode råd om et alternativ så hvad giver i jeres børn med som mmadpakke??

overvejer lidt noget minipizza (hjemmelavet) men kunne være rart hvis folk havde nogle gode forslag til en lækker madpakke

pasta m ærter og majs evt rejer. bolle med pålæg. grave frugt og grønt studenter mix en masse forskelligt i små pakker så kan der os godt gemme sig en kvart rugbrød som måske var formet som en stjerne eller sådan noget

Anmeld

23. maj 2012

ledermus

StineW79 skriver:

Prøv evt noget nyt rugbrød. Det hjalp i hvert fald da thea gik tør i bondebrød. Og måske noget nyt pålæg og ellers masser af frugt og grønt. 

Måske jeg er lidt gammeldags, men tænker at pizza snegle, hurtig ku blive lidt en dårlig vane. Her hjemme er pizza snegle nemlig hygge mad, hvis t giver mening? Vh Stine 

Ja det kunne du godt have ret i det med at det kunne blive en dårlig vane og det er jeg heller ikke interesseret i...

Jeg har prøvet med forskellige typer brød og prøver så vidt muligt at variere det pålæg han får med i madpakken så tror simpelthen bare han er træt af rugbrød for tiden

men vil jo gerne have han får noget af spise til frokost. Det skal dog siges at han spiser alt det frugt/grønt han får med til formiddags og eftermiddags mad

Anmeld

23. maj 2012

ledermus

Månsson skriver:

pasta m ærter og majs evt rejer. bolle med pålæg. grave frugt og grønt studenter mix en masse forskelligt i små pakker så kan der os godt gemme sig en kvart rugbrød som måske var formet som en stjerne eller sådan noget

ja måske jeg bare skal prøve at være lidt kreativ 

vil jo gerne have han spiser bare lidt ihvertfald til frokost nede i vuggestuen

Anmeld

23. maj 2012

L&V

ledermus skriver:

ja måske jeg bare skal prøve at være lidt kreativ 

vil jo gerne have han spiser bare lidt ihvertfald til frokost nede i vuggestuen

Det kan jeg godt forstå. men mon ikke os varmen gør lidt. jeg er i hver fald ikke super sulten når der er varmt

Anmeld

23. maj 2012

ledermus

Månsson skriver:

Det kan jeg godt forstå. men mon ikke os varmen gør lidt. jeg er i hver fald ikke super sulten når der er varmt

jo tror bestemt varmen har en del at sige...Det kender vi jo fra os selv 

Anmeld

23. maj 2012

L&V

ledermus skriver:

jo tror bestemt varmen har en del at sige...Det kender vi jo fra os selv 

Nemlig.. måske en lille koldskål ku være et hit så

Anmeld

23. maj 2012

ledermus

Månsson skriver:

Nemlig.. måske en lille koldskål ku være et hit så

ja det kunne måske være en god ide 

Anmeld

24. maj 2012

Stjernesol

Jeg kogte af og til et æg til madpakken. På skallen kom der tushtegning. Så var det sjovt at få pil-selv-æg i madpakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.