Hjælp søges ! Ider til pige veninde dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

lounika

Hej piger ! Jeg har brug gor hjælp og en masse ider ! Vi er 4 piger inkl mig selv! Der vil begynde og ses en gang om mdr og på skift skal anger noget til dagen! Vi har bestem vi alle lægger 100 kr i puljen vær gang så dem har jeg og gør med ud over skal jeg selv betale !Vi bor i midt jyland nær randers Århus og silkeborg ! Og det er mig der skal holde den første gang ! Jeg har bil og derfor er kørsel lige meget ! Skal bare finde på noget for pigerne uden mand og børn!Vi er alle midt i 20 erne + .... Det må ikke være for dyrtOg må ikke skulle gås flere km da en har dorlig hæle ! Men mindre gå tur er oki Hvad pokker skal jeg finde på som alle ville syntes var fedtVi er alle i en grad kreative ikke spor sporti

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Glad Giraf

Hvad med at tage på picnic nu hvor sommeren er kommet? pak nogle lækre sandwich, masser frugt og en go flaske hvidvin...

Det koster ikk det vilde, og det er noget mine veninder og jeg hygger os meget med

Anmeld

23. maj 2012

lounika

Nina1988 skriver:

Hvad med at tage på picnic nu hvor sommeren er kommet? pak nogle lækre sandwich, masser frugt og en go flaske hvidvin...

Det koster ikk det vilde, og det er noget mine veninder og jeg hygger os meget med

Ja det kunne man jo ! Det er først d 14 juli så der noget til i nu men mon ikke det stadi er sommer !! Det er mine 3 bedste veninder men de kender ikke hinanden rigtig i nu så ville gerne finde på noget godt ryste sammen noget hvor man griner og hygger !! Så tænker måske at en hygge tur sådan der ville måske give sådan en eller to snakker mere end alle bliver med !!

Anmeld

23. maj 2012

Glad Giraf

lounika skriver:

introducereintroduceredintroducerededdede.ffoforhhihinhinahinanhinanfhinanfehinanden

Ja det kunne man jo ! Det er først d 14 juli så der noget til i nu men mon ikke det stadi er sommer !! Det er mine 3 bedste veninder men de kender ikke hinanden rigtig i nu så ville gerne finde på noget godt ryste sammen noget hvor man griner og hygger !! Så tænker måske at en hygge tur sådan der ville måske give sådan en eller to snakker mere end alle bliver med !!

Ej hvor sjovt... vi er også fire veninder, de tre andre kendte ikk hinanden for jeg introducerede dem for hinanden...

Nu svinger de tre andte også og det er auper fedt

Ellers har vi før lavet sushi eller raclette... kan ogsa laves forholdsvis billigt, og det er godt for man kan sidde og nippe til det i time vis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.