Små knopper omkring munden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.536 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2009

qp

Hej alle :-)

Min 6 mdr gamle søn har i den sidste tid gået små knopper/prikker (ligner mini fregner) omkring hans mund.
Er der pga savl eller evt fordi han bruger for meget sut? - Hvad er jeres erfaringer og kan dette afhjælpes?

Håber i har nogle svar :-)

Kh Marcus Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Valle81

Det kan sagtens være det du selv nævner:0)

Får hun frugtmos??? Det kan jeg huske at min datter nogle gange fik små knopper rundt om munden, hvis jeg ikke havde fået tørret hende ordentligt:0) UPS:0)

Anmeld

22. april 2009

qp

Tak for dit svar :-)
Engang imellem får han frugtmos men der er ikke hver dag så jeg vil ikke mene af det er det. Men måske kan det være jeg smulle prøve, at tørre ham bedre om munden så... hvis det kan hjælpe så vil jeg selvfølgelig gøre et forsøg ;-)

Anmeld

22. april 2009

Valle81

:0) Det er da værd at prøve. Men det kan også være fra hans sut. Hvis han svler lidt og så sutter godt på sutten, så kan der jo godt blive lidt fugt og så dermed lidt knoppper( alla varmeknopper)

Anmeld

22. april 2009

Valle81

Og undskyld jeg skrev får hun frugtmos, der skulle jo stå han:0)

Anmeld

22. april 2009

Balderson

De små knopper du snakker om kan sagtens være fordi han savler også samtidig med har sutten i munden...

Lige nu har min søn også de små knopper, men jeg er så ret sikker på at det er fordi hans 6 og 7 tand er ved at bryde igennem...

Måske det også kan være det ved din søn...

Anmeld

22. april 2009

Lodahl77

Det kan også være tandknopper...

Anmeld

29. april 2009

qp

Han har virket lidt urolig de sidste pr dage med jeg kan ikke mærke noget inde i hans mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.