Mens smerter uden mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Ninnie

Hej herinde. 
Jeg er helt ny, mig og min kæreste har prøvet af få en lille bebs siden januar.. =) <3

Jeg render rundt og har en fornemmelse af mens smerter.
men det eneste jeg har fået er 2 negative tester ØV!
Efter min beregning hvis jeg er gravid er jeg i 4+3 idag
hvilket jeg håber..

Det er rigtig træls at man ikke kan finde ud af hvad det er der murre i underlivet, og hvorfor man så hurtig bliver hidsig (hihi)
håber ikke det nu skulle være mit mens der var på vej for har så mange tegn.. og ønsker rigtig meget min graviditet. =)

Hvor længe gik der før i kunne teste positiv?
det skal siges jeg er lige blevet testet af lægen idag.
som desværre var negativ.  
men har ikke mistet modet endnu, så længe mens ikke er kommet er der vel stadig en chance!! =)

- Helene  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Plysbjørnen

Ninnie skriver:

Hej herinde. 
Jeg er helt ny, mig og min kæreste har prøvet af få en lille bebs siden januar.. =) <3

Jeg render rundt og har en fornemmelse af mens smerter.
men det eneste jeg har fået er 2 negative tester ØV!
Efter min beregning hvis jeg er gravid er jeg i 4+3 idag
hvilket jeg håber..

Det er rigtig træls at man ikke kan finde ud af hvad det er der murre i underlivet, og hvorfor man så hurtig bliver hidsig (hihi)
håber ikke det nu skulle være mit mens der var på vej for har så mange tegn.. og ønsker rigtig meget min graviditet. =)

Hvor længe gik der før i kunne teste positiv?
det skal siges jeg er lige blevet testet af lægen idag.
som desværre var negativ.  
men har ikke mistet modet endnu, så længe mens ikke er kommet er der vel stadig en chance!! =)

- Helene  

Det er ikke unormalt at gå over tid før du kan teste positivt..

Så at du har lidt stikken i maven betyder ingen ting, så længe det ikke bløder...

Anmeld

23. maj 2012

Ninnie

Det gør det (heldigvis) ikke endnu =)

Anmeld

24. maj 2012

MetteMoell

24. maj 2012

MetteMoell

Hov, sorry det gik lidt stærkt. Jeg var i uge 5+3 da jeg testede positiv med da jeg var gravid med vores datter. Hun er 17 mdr nu og jeg har haft mens smerter i 3 dage uden mens så vi venter osse Spændt :-) håber du får en positiv test :-) 

Anmeld

24. maj 2012

Ninnie

EJ hvor spænende :-D .. Håber også du får en positiv test =) tante rød har heldigvis ikke været her endnu , men har fået 3negative test men  en masse mens smerter og man tror hele tiden :-( nogen gange er jeg bange for det noget jeg bilder mig ind og min krop ikke vil komme med mit mens. Men efter min beregning er jeg i uge 4+4 hvis jeg Self er gravid =)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.