Lina, Marte Meo, Vægt, Mad.... !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

Sjovt, hvor forskelligt det er, nu var det også 2 måneder siden, ved ikke om det er det, men ja.

Ved du hvordan det fungere, når det er uden film? Man kan jo ikke se ens reaktioner så, men det er måske heller ikke nødvendigt? Jeg har altså også tale nej til, at blive filmet og det blev godkendt.

Jeg ved faktisk ikke hvordan det fungere uden.... Jeg tror det er noget med at personen står lidt i baggrunden og så træder til og fortæller "Det du gør nu, er rigtig godt" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvordan det fungere uden.... Jeg tror det er noget med at personen står lidt i baggrunden og så træder til og fortæller "Det du gør nu, er rigtig godt" 

Okay, er det shop din normale sp?

Anmeld

23. maj 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

Okay, er det shop din normale sp?

Nej det er en anden en.... 

Anmeld

23. maj 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Håber det hele snart ordner sig og at Lina vil spise mere mad

Ja... Håber jeg også... 

Anmeld

23. maj 2012

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Oka

Nej det er en anden en.... 

Okay, håber det vil gå godt og hun snart for alt for fede lår og bulet mave.

Anmeld

23. maj 2012

maryjane

Held og lykke med hende

Anmeld

23. maj 2012

serinasmor

Mira0911 skriver:

Idag var sundhedsplejersken her, i 2½ time.... Det var nødvendigt med mine frustrationer!!! Lavede ikke andet end tude da hun var her... Fik snakket ud om alt vedrørende min barndom og min angst.... 

Lina vokser som hun skal, hun er 72 lang og vægten siger 6520g... Hun er ca 3 mdr bagud i sin udvikling, gør tingene i hendes tempo... Hun er 8 mdr nu og et par dage.. 

Mange har spurgt hvorfor giver du ikke vælling til pigebarnet... Fik forklaringen igen af sundhedsplejersken...  Vælling er der ikke noget næring i, så heller at hun får mme... Men vi skal begynde at give hende det mad vi spiser, for hun skal tage på, hvis det så ikke sætter skub i vægten kommer der en diætist med indover, skal samtidig skære lidt ned på flasker så det kun er morgen og aften bajer... Så det hele er så spændende... 

Vi snakkede om Marte Meo idag.... Det bliver sådan at om en måned skal vi have Marte Meo uden at filme, vidste ikke at man kunne bruge denne metode uden at filme, men det kan man så... Så i første omgang er det uden at filme... Hvis det ikke rigtig hjælper, skal vi prøve at filme bagefter... 

Ellers er Lina en glad og tilfreds pige...  

Hvor er det rart at høre at hun tager sig tiden til at du er færdig med at fortælle (og ikke booker flere møder i rap som nogen) 

og dejligt at i får hjælp  

Jeg anede heller ikke man kunne gøre det der martemeo-halløj uden at filme .. det lyder smart og så satser vi på at der sker noget på vægten - ikke din men linas ... 

hvordan er det - nægter hun prompte at få mad i munden, spiser hun ikke nok eller spytter hun bare alt ud igen?

husker tydeligt da serina i en kort periode nægtede ALT mad - andet end flasken... det tager på kræfterne hos mor  .. 

Anmeld

23. maj 2012

Nessie

Det lyder da meget spændende, kender slet ikke til Marte Meo, men håber da at det kan hjælpe Lina til at tage lidt på. 

God fornøjelse med det, og  Lige for at det virker 

Anmeld

23. maj 2012

TbCp

Det skal nok gå det hele!

Jeg synes det er rigtig godt at du har sagt ja til at prøve Marte Meo, det kan jo være det giver nogle rigtig gode ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.