Mira0911 skriver:
Idag var sundhedsplejersken her, i 2½ time.... Det var nødvendigt med mine frustrationer!!! Lavede ikke andet end tude da hun var her... Fik snakket ud om alt vedrørende min barndom og min angst....
Lina vokser som hun skal, hun er 72 lang og vægten siger 6520g... Hun er ca 3 mdr bagud i sin udvikling, gør tingene i hendes tempo... Hun er 8 mdr nu og et par dage..
Mange har spurgt hvorfor giver du ikke vælling til pigebarnet... Fik forklaringen igen af sundhedsplejersken...
Vælling er der ikke noget næring i, så heller at hun får mme... Men vi skal begynde at give hende det mad vi spiser, for hun skal tage på, hvis det så ikke sætter skub i vægten kommer der en diætist med indover, skal samtidig skære lidt ned på flasker så det kun er morgen og aften bajer... Så det hele er så spændende...
Vi snakkede om Marte Meo idag.... Det bliver sådan at om en måned skal vi have Marte Meo uden at filme, vidste ikke at man kunne bruge denne metode uden at filme, men det kan man så... Så i første omgang er det uden at filme... Hvis det ikke rigtig hjælper, skal vi prøve at filme bagefter...
Ellers er Lina en glad og tilfreds pige...
Hvor er det rart at høre at hun tager sig tiden til at du er færdig med at fortælle (og ikke booker flere møder i rap som nogen)
og dejligt at i får hjælp
Jeg anede heller ikke man kunne gøre det der martemeo-halløj uden at filme .. det lyder smart og så satser vi på at der sker noget på vægten
- ikke din men linas
...
hvordan er det - nægter hun prompte at få mad i munden, spiser hun ikke nok eller spytter hun bare alt ud igen?
husker tydeligt da serina i en kort periode nægtede ALT mad - andet end flasken... det tager på kræfterne hos mor
..
Anmeld