Hej piger
Jeg har på grund af mild pco været i hormonbehandling med pergotime 3 mdr. Jeg fik 2 piller dagligt de to første gange, men spurgte om jeg kunne blive sat op til 3 piller dagligt, da det æg der nu voksede mest voksede langsomt. Jeg har altså kun dannet 1 æg pr. gang - dog 2 sidst.
Nu skal jeg til IUI og spurgte så om jeg ikke skal supplere pergotime med FSH-injektioner altså Gonal-F eller Menopur for at sikre en bedre ægudvikling, men også for at slimhinden vokser mere. Min slimhinde bliver kun omkring 6 mm og jo tykkere des bedre har jeg hørt. De vil ikke give mig andet end pergotime. Når jeg læser på nettet kan jeg se langt de fleste, som får hormoner i forbindelse med IUI får injektioner også. Klinikken har også selv sagt, at man kan supplere med sprøjter for at sikre en bedre slimhinde. Hvad nu hvis grunden til de mislykkede forsøg skyldes slimhindens tykkelse? Forstår ikke de ikke vil give mig 2 dage med injektioner efter pergotimen. Jeg ved godt man skal være meget forsigtig, men bliver jo scannet og fulgt. Jeg har ligefrem læst flere steder, at mange klinikker stortset ikke anvender pergotime til behandling fordi mange ikke reagerer på dem eller ikke ret kraftigt.
Hmm ville bare gerne prøve nogle nye kombinationer, kan ikke lade være med at tænke på at det måske "bare" er det der skal til??? stoler 100% på dem, det skal lige siges, men jeg undrer mig????
Anmeld