En morgen med masser af tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Skriver som anonym - kan ikke lige overskue andet...

I dag har vi været på Brædstrup F. klinik for at aflevere mandens sædprøve.

Som barn rev hans ene testikel sig fri og vandrede op i maven, noget, han kunne have været død af - det sagde lægen. Han har et net for at forhindre, at det sker igen.

Vi har været i gang med PB i syv måneder snart, og der har ikke været gevinst endnu.

Er simpelthen så skide nervøs for den prøve - hvad gør vi, hvis det er helt af helvedes til?

Er i ikke søde at komme med nogle gode råd eller lign..

Føler mig helt magtesløs og aner ikke, hvad vi skal stille op, hvis den er dårlig ;(

Havde lige brug for at få luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

B&J

kender desværre ingen gode råd men sender dig lige en masse krammer og håber alt er som det skal være

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Skriver som anonym - kan ikke lige overskue andet...

I dag har vi været på Brædstrup F. klinik for at aflevere mandens sædprøve.

Som barn rev hans ene testikel sig fri og vandrede op i maven, noget, han kunne have været død af - det sagde lægen. Han har et net for at forhindre, at det sker igen.

Vi har været i gang med PB i syv måneder snart, og der har ikke været gevinst endnu.

Er simpelthen så skide nervøs for den prøve - hvad gør vi, hvis det er helt af helvedes til?

Er i ikke søde at komme med nogle gode råd eller lign..

Føler mig helt magtesløs og aner ikke, hvad vi skal stille op, hvis den er dårlig ;(

Havde lige brug for at få luft..

der behøver jo ikke at være noget galt

og hvis der er så er der forhåbentlig alligevel nogle gode svømmere imellem som de kan befrugte dig med

hvornår får i svar på prøven?

Anmeld

23. maj 2012

Nessie

De er så dygtige i dag, så han skal nærmest være 100% steril før de ikke kan hjælpe jer.

Kan godt forstå at I er bekymrede, men jeg kan jo så fortælle at vi har fået en dejlig dreng med hjælp fra de dygtige læger på Brædstrup, og min mand har meget nedsat sædkvalitet.

Hvornår får I svar på prøven?

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

De er så dygtige i dag, så han skal nærmest være 100% steril før de ikke kan hjælpe jer.

Kan godt forstå at I er bekymrede, men jeg kan jo så fortælle at vi har fået en dejlig dreng med hjælp fra de dygtige læger på Brædstrup, og min mand har meget nedsat sædkvalitet.

Hvornår får I svar på prøven?

Tak for dit svar

Han ser også dejlig ud.. Vi får svar på prøven i løbet af en uge, hvor svaret vil blive sendt til egen læge..

Jeg har aldrig prøvet det her før, så ved ikke, hvad jeg skal forvente.. Og jeg er typen, der gerne vil være forberedt - så bliver jeg ikke "taget på sengen".. Lidt smadret tankegang, men sådan er det

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

der behøver jo ikke at være noget galt

og hvis der er så er der forhåbentlig alligevel nogle gode svømmere imellem som de kan befrugte dig med

hvornår får i svar på prøven?

Ved godt, der ikke behøver at være noget galt og det håber jeg også at, der ikke er

Jeg bliver bare nødt til at tænke tankerne, for ved, at der er en høj risiko for, at mandens sædkvalitet er nedsat pga. hans barndom..

Vi får svar i løbet af en uge - og svaret sendes til egen læge..

Anmeld

23. maj 2012

Nessie

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Han ser også dejlig ud.. Vi får svar på prøven i løbet af en uge, hvor svaret vil blive sendt til egen læge..

Jeg har aldrig prøvet det her før, så ved ikke, hvad jeg skal forvente.. Og jeg er typen, der gerne vil være forberedt - så bliver jeg ikke "taget på sengen".. Lidt smadret tankegang, men sådan er det

Sådan har jeg det også, men man bliver desværre nødt til at indse at dét her er bare ikke noget man har nogen kontrol over, men det er hårdt at skulle give slip

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Sådan har jeg det også, men man bliver desværre nødt til at indse at dét her er bare ikke noget man har nogen kontrol over, men det er hårdt at skulle give slip

Ja, det ved jeg - desværre..

Og så bliver jeg utålmodig; De fik prøvet 8.15 og den måtte ikke være mere end 2 timer gammel samt at den skulle være varm..

Hvorfor helvede går der så først en UGE før man får svar?

De burde vel skulle bruge den i dag, hvis ovenstående skal overholdes?

Anmeld

23. maj 2012

Nessie

Ja, det forstår jeg så heller ikke lige.
Kan ikke engang huske hvor lang tid der gik inden vi fik svar, men synes nu ikke der gik en uge
Til gengæld skulle der så afleveres en ny prøve 3 mdr. efter, for at se om sædtallet havde ændret sig. Det havde det ikke, så vi røg direkte til ICSI

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Ved godt, der ikke behøver at være noget galt og det håber jeg også at, der ikke er

Jeg bliver bare nødt til at tænke tankerne, for ved, at der er en høj risiko for, at mandens sædkvalitet er nedsat pga. hans barndom..

Vi får svar i løbet af en uge - og svaret sendes til egen læge..

ja det er en naturlig reaktion du forbereder dig på det værste, så kan du kun bliver positivt overrasket..

ja nedsat... men det betyder ikke at det ikke kan lade sig gøre

det skal nok gå.

jeg krydser alt jeg har for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.