Er det slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er første gangs fødende og så er alt jo nyt. Jeg har haft meget udflåd de sidste måneder men i dag synes jeg pludselig der var mere end normalt. Det havde samme farve som det plejer. Altså gulligt men det virkede mere flydende men samtidig klistret. Kan der være slimproppen? Eller er det bare stadig kun udflåd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

babymus77

Ved mine to tidligere fødsler, var slimproppen lidt blodig og hvidlig og rigtig tyk.,,, var ikke i tvivl om at det var sådan noget stads:-) Tror godt alm udflåd kan ændre dig efter ph værdi op til fødsel;-) Ønsker dig en god fødsel;-)

Anmeld

23. maj 2012

Krussedulle

Jeg er første gangs fødende og så er alt jo nyt. Jeg har haft meget udflåd de sidste måneder men i dag synes jeg pludselig der var mere end normalt. Det havde samme farve som det plejer. Altså gulligt men det virkede mere flydende men samtidig klistret. Kan der være slimproppen? Eller er det bare stadig kun udflåd?

Min slimprop havde samme farve som tapetklister!

Og konsistensen var også nogenlunde sådan!

Adr, den kom med ud, da jeg skulle tørre mig, og jeg kunne virkelig tydelig mærke at den kom ud! Så umiddelbart tror jeg bare at det er udflåd du oplever

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Tror desværre også det kun er udflåd. Må hellere lade være med at være så utålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.