Har altid været imponeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Møn-Mor

Jeg har altid været imponeret over de flotte kager mange af jer herinde har lavet, helt vildt benovet har jeg været.

Så til Viktors dåb ville jeg også gerne have sådan nogle kager og min svigerinde var begyndt at lege med disse kage og deres udformning, så jeg hørte hende om hun kunne have lyst til at lave noget til Viktors dåb.

Hun fik to kriterier, der skulle være én med noget bondegårdstema, da far er selvstændig landmand med svinebesætning og markbrug (og glad for John Deere traktorer) og én med et klassisk dåbstema.

Hun fik lavet disse to, som jeg blev SÅ glad for  og lige må dele med jer lidt forsinket, da Viktor blev døbt d. 8. april 2012:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Nettemor

Hvor er de fine

Anmeld

23. maj 2012

OktoberMor

Hold da op hvor er de flotte. 

Det er helt vildt så flotte ting man kan lave.. 

Anmeld

23. maj 2012

Ditte-3

hvor er de flotte

Anmeld

23. maj 2012

Ciss

Møn-Mor skriver:

Jeg har altid været imponeret over de flotte kager mange af jer herinde har lavet, helt vildt benovet har jeg været.

Så til Viktors dåb ville jeg også gerne have sådan nogle kager og min svigerinde var begyndt at lege med disse kage og deres udformning, så jeg hørte hende om hun kunne have lyst til at lave noget til Viktors dåb.

Hun fik to kriterier, der skulle være én med noget bondegårdstema, da far er selvstændig landmand med svinebesætning og markbrug (og glad for John Deere traktorer) og én med et klassisk dåbstema.

Hun fik lavet disse to, som jeg blev SÅ glad for  og lige må dele med jer lidt forsinket, da Viktor blev døbt d. 8. april 2012:

Jeg er også imponeret! Tænk at kunne lave den slags....

Jeg falder især pladask for alle de søde dyr, den lille traktor - og ikke mindst udtrykket på den blå elefant. Så kært!

Til lykke med Viktor!

Anmeld

23. maj 2012

Møn-Mor

Tusind tak tøser/Quinder !

Anmeld

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvor er de flotte. Kan godt forstå du var stolt over at kunne stille dem frem til kaffen på sådan en dag

Anmeld

23. maj 2012

B&J

wow hvor er du bare super dygtig de er såå flotte

Anmeld

23. maj 2012

Møn-Mor

B&J

Gid jeg var så dygtig, men det er nu min svigerinde der har lavet de flotte kager .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.