Baby og varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Zelinasmor

Hej alle!

Jeg synes simpelthen at det er forfærdeligt varmt. Specielt om natten. Ja jeg sover uden dyne og kun i undertøj da jeg ellers slet ikke kan overskue det.

Men hvad med baby? Må jeg nøjes med at give hende en ble på og så et lagen over? Eller skal hun have mere tøj på????

Jeg kan mærke hun er påvirket af varmen, hun pylrer meget mere og sover mere om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

futte19

du kan godt nøjes med en ble og et lagen. du skal bare holde øje med hun ikke bliver kold. ellers hvis du har en tynd body, men min søn lå tit kun i ble da han var spæd.

Anmeld

23. maj 2012

Zelinasmor

futte19 skriver:

du kan godt nøjes med en ble og et lagen. du skal bare holde øje med hun ikke bliver kold. ellers hvis du har en tynd body, men min søn lå tit kun i ble da han var spæd.

Okay. Super. For hun er rigtig varm hele tiden og hun sveder. Det kan jeg se fordi hendes hår i nakken er drivvådt. Men så fortsætter jeg bare med ble og lagen.

Anmeld

23. maj 2012

kekp

xoxotasha skriver:

Hej alle!

Jeg synes simpelthen at det er forfærdeligt varmt. Specielt om natten. Ja jeg sover uden dyne og kun i undertøj da jeg ellers slet ikke kan overskue det.

Men hvad med baby? Må jeg nøjes med at give hende en ble på og så et lagen over? Eller skal hun have mere tøj på????

Jeg kan mærke hun er påvirket af varmen, hun pylrer meget mere og sover mere om dagen.

Elias har kortærmet body på om natten og dynen bliver sparket af. Han er også meget varm. Jeg synes også at jeg havde en ret gnaven baby igår og tænkte at det nok også skyldtes varmen. Det må også være irriterende for de små at svede sådan tænker hvordan jeg selv har det når det bare et så lummert pyha.....

Anmeld

23. maj 2012

EKBJ

xoxotasha skriver:

Hej alle!

Jeg giver Lucas en body og sokker på om natten og så et lagen eller et tyndt tæppe.. 

Anmeld

23. maj 2012

Zelinasmor

Tak for det allesammen.  Jeg tror jeg fortsætter som nu, i hvert fald til varmen tager lidt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.