er der 2 streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Nettemor

Jeg er ked af det men jeg kan altså også kun se 1 streg Prøv igen imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Faith

Kan kun se en enkelt streg desværre. Men prøv igen om et par dage.

Anmeld

23. maj 2012

kristinaS

kristinaS skriver:

Ja synes da klart der er to streger

sorry, kan godt se det er overgangen jeg har set som en rød streg...sorry

Anmeld

23. maj 2012

hekran

Synes ikke jeg kan se den. Det ville hjælpe, hvis man ikke tog testen fra hinanden, så man vidste, hvor man skulle kigge

Er det testdag i dag?

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Øv bøv

Tak for alle jeres svar - må spare en ordentlig tissetår op i løbet af natten og så håbe på et bedre svar i morgen - så længe mensen bliver væk er der jo håb endnu

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Synes ikke jeg kan se den. Det ville hjælpe, hvis man ikke tog testen fra hinanden, så man vidste, hvor man skulle kigge

Er det testdag i dag?

Nej, det var det i går

Det havde jeg slet ikke tænkt på - synes bare det var nemmere at se direkte ene igennem plasticen, men kan godt se det andet måske ved nemmere

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kan desværre også kun se 1 streg... Test igen om nogen dage hvis mens. ikke er dukket op

Anmeld

23. maj 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Øv bøv

Tak for alle jeres svar - må spare en ordentlig tissetår op i løbet af natten og så håbe på et bedre svar i morgen - så længe mensen bliver væk er der jo håb endnu

Husk når det er du skal teste, at du ikke må bruge den første del og den sidste del af urinen pga. affaldsstoffer.

Anmeld

23. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Nej, det var det i går

Det havde jeg slet ikke tænkt på - synes bare det var nemmere at se direkte ene igennem plasticen, men kan godt se det andet måske ved nemmere

Hehe tror ikke det er meningen at det skal være nemmere hvis man piller den fra hinanden  Så er man nok allerede der blevet kulleret nok til selv at kunne se en streg 

Men nej, syntes heller ikke at jeg kan se noget  men håber da at den snart kommer 

Anmeld

23. maj 2012

Mariajny

jeg tror altså stregerne sidder for langt fra hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.