Vandleg i børnehaven i Maj måned.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Henriette Aaby

Maja har ofte været syg siden hun startede i vuggestue/børnehave. Hun fik dræn i ørerene i november (2011) og har ikke været syg siden

I mandags vælger børnehaven at lege med vand udenfor...

Og nu ligger hun med høj feber og hoster og snotter...

Tror i hun kan være blevet syg at leg med vand udenfor eller er det bare et tilfælde???

Det er bare så synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MortilElias2010

God bedring med hende  

Jeg vil sige det er 50-50, vi skal nok alle lige vænne os til vejret og kan sagtens blive syge af såvel som varmen som af kulde.. 

Anmeld

23. maj 2012

KM78

Det er ikke til at sige...

Men min søn Max har været forkølet længe og først for en uge siden gik det væk. Han har leget med vand i børnehaven i mandags og igår, og jeg synes at han er forkølet igen og lidt varm. Men om det hænger sammen ved jeg ikke.

Selv om solen bager og det er fugt i luften, så blæser det faktisk og med kombi af alt for sommerligt tøj, så måske...

Anmeld

23. maj 2012

Kay

det er jo svært at sige... hvis hun længe har løbet rundt med vådt tøj kan hun jo godt blive syg... men hvis det bare er lidt vandleg og så hurtigt i tørt tøj.... så

hvad med at tge en snak med dem om at du syntes det er fint de leget vandleg... de skal bare være ekstra obs. på at din datter får tørt tøj på bagefter fordi hun bliver let syg??

Anmeld

23. maj 2012

Henriette Aaby

tak for jeres hurtige svar hele familien er nu vågen så det bliver lidt kort...

Jeg har talt med pædagogen på stuen, og han fortalte at hun var kun en lille tur i vandet.

Og jeg er ikke vred på dm, synes bare det er et "sjov" sammenfald...

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Henriette Aaby skriver:

Maja har ofte været syg siden hun startede i vuggestue/børnehave. Hun fik dræn i ørerene i november (2011) og har ikke været syg siden

I mandags vælger børnehaven at lege med vand udenfor...

Og nu ligger hun med høj feber og hoster og snotter...

Tror i hun kan være blevet syg at leg med vand udenfor eller er det bare et tilfælde???

Det er bare så synd for hende

Jeg kunne godt forestille mig det er derfor .. Det ER altså ikke sommer endnu , så vi skal være lidt forsigte med vejret .
God bedring med hende  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.