frisure valg.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

NinaNymannMadsen

skal snart til frisør og aner ikke hvad for en frisure jeg skal ha. vil gerne prøve noget nyt i forhold til hvad jeg har nu men det må heller ikke være for kort.

i kan lige få nogle billeder af mit hår nu og så kom med forslag og billeder og jeg ved ikke hvad så jeg kan høre hvad i syntes ville passe godt til mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

OktoberMor

NinaNymannMadsen skriver:

skal snart til frisør og aner ikke hvad for en frisure jeg skal ha. vil gerne prøve noget nyt i forhold til hvad jeg har nu men det må heller ikke være for kort.

i kan lige få nogle billeder af mit hår nu og så kom med forslag og billeder og jeg ved ikke hvad så jeg kan høre hvad i syntes ville passe godt til mig.

Med din ansigtsform ville jeg nok ha haft noget længere hår, i etager med pandehår.. Kort hår er dejligt om sommeren. men prøv at tjekke på nettet omkring hovedformer og frisure.. 

Anmeld

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

lillemor92 skriver:

Med din ansigtsform ville jeg nok ha haft noget længere hår, i etager med pandehår.. Kort hår er dejligt om sommeren. men prøv at tjekke på nettet omkring hovedformer og frisure.. 

vil også gerne ha langt hår men mit hår et slidt i spidserne og skal derfor klippes lidt.

pandehår vil jeg gerne havde også så det tror jeg også jeg skal ha. og så med etager i. kan da prøve at sætte nogen flere billeder ind med nogen af de forskellige frisure jeg har haft som jeg har billeder af også.

Anmeld

23. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville kun klippe spidserne og ellers noget pandehår. Det tror jeg ville være super flot til dig.  Og ellers måske nogle striber for at tilføje noget spil i håret

Anmeld

26. maj 2012

NinaNymannMadsen

mor:) skriver:

jeg ville kun klippe spidserne og ellers noget pandehår. Det tror jeg ville være super flot til dig.  Og ellers måske nogle striber for at tilføje noget spil i håret

har ikke lige råd til at få striber i. men det gør mig nu ikke noget.

tror også bare jeg skal ha spidserne klippet af og så pandehår. kan hvertfald godt trænge til en orden lig ny frisure for det jeg har nu ser bare kedeligt ud

Anmeld

26. maj 2012

har ikke lige råd til at få striber i. men det gør mig nu ikke noget.

tror også bare jeg skal ha spidserne klippet af og så pandehår. kan hvertfald godt trænge til en orden lig ny frisure for det jeg har nu ser bare kedeligt ud

ja det er også et århundrede siden jeg har fået farvet hår.

Men glæder mig til en update med billede

Anmeld

27. maj 2012

NinaNymannMadsen

mor:) skriver:

ja det er også et århundrede siden jeg har fået farvet hår.

Men glæder mig til en update med billede

skal først til frisør torsdag så der går lidt endnu men så har man også noget at glæde sig til

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Som en af de andre skriver, i etager og med pandehår, det tror jeg vil være rigtig flot dig... Skal selv afsted på fredag... Mit er ved at være langt og træls... så det skal lige have en omgang... 

Anmeld

27. maj 2012

NinaNymannMadsen

Solstrålebørn skriver:

Som en af de andre skriver, i etager og med pandehår, det tror jeg vil være rigtig flot dig... Skal selv afsted på fredag... Mit er ved at være langt og træls... så det skal lige have en omgang... 

okay tror også det bliver sådan. trænger til noget nyt hvertfald

Anmeld

27. maj 2012

skal først til frisør torsdag så der går lidt endnu men så har man også noget at glæde sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.