Idé til kage topfigur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Tullepigen90

Hej
Mine forældre har snart sølvbryllup og jeg vil overraske dem med en "bryllupskage", men puha... De topfigur (cake toppers) de er godtnok dyre. Nogle som kan hjælpe med idéer til billige topfigurer til kagen? Det må gerne være fra et bryllup, det betyder ikke så meget.
Jeg håber nogle kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

BabyMus

Tullepigen90 skriver:

Hej
Mine forældre har snart sølvbryllup og jeg vil overraske dem med en "bryllupskage", men puha... De topfigur (cake toppers) de er godtnok dyre. Nogle som kan hjælpe med idéer til billige topfigurer til kagen? Det må gerne være fra et bryllup, det betyder ikke så meget.
Jeg håber nogle kan hjælpe mig

Da mine forældre havde sølvbryllup sidste år, der havde vi købt et brudepar, som man normalt bruger til et bryllup. Men nu blev det altså også til sølvbryllup. (:

Anmeld

23. maj 2012

Stumpen

Hvad med at købe et billige top-sæt og så spraye/male/tegne brudekjolen sølvfarvet??

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

BabyMus skriver:

Da mine forældre havde sølvbryllup sidste år, der havde vi købt et brudepar, som man normalt bruger til et bryllup. Men nu blev det altså også til sølvbryllup. (:

Det er også det jeg går og tænker lidt på at gøre.. Har du eventuelt et billede som du kunne sende til mig af dine forældres kage til sølvbryllup, så jeg kunne se hvordan det ser ud?

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Stumpen skriver:

Hvad med at købe et billige top-sæt og så spraye/male/tegne brudekjolen sølvfarvet??

Rigtig god idé! Men samtidig gør det ikke så meget om det er et brudepar eller et sølvbrylluppar, men mere hvor eller hvordan jeg kan lave en topfigur

Anmeld

23. maj 2012

BabyMus

Tullepigen90 skriver:

Det er også det jeg går og tænker lidt på at gøre.. Har du eventuelt et billede som du kunne sende til mig af dine forældres kage til sølvbryllup, så jeg kunne se hvordan det ser ud?

Det har jeg da i hvert fald. Kan du ikke lige sende din mail, så kan jeg sende den til dig. (:

Anmeld

23. maj 2012

Stumpen

Så lige denne

http://www.youtube.com/watch?v=M5fAfKHQnHg

og tænkte på hvad med at lave et monogram i chokoloade stille ovenpå kagen..

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

BabyMus skriver:

Det har jeg da i hvert fald. Kan du ikke lige sende din mail, så kan jeg sende den til dig. (:

Hvor er det sødt af dig!
Jeg sender lige min mailadresse i en PB

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Stumpen skriver:

Så lige denne

http://www.youtube.com/watch?v=M5fAfKHQnHg

og tænkte på hvad med at lave et monogram i chokoloade stille ovenpå kagen..

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.