Baby og varme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

JH12

Vil en baby kunne sige til hvis h*n havde det for varmt?

Vi har en bette pige på 12 dage, og synes godt nok det er svært med varmen de her dage.
Ved godt man kan mærke hvordan de har det ved at røre i nakken, men sådan generelt ville de så kunne sige til hvis det blev for meget ?

Håber nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

JH12

Slet ingen ?

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Nu er det jo vinter børn jeg har,... Men tænker at hun ville brokke sig hvis hun var utilpas??? Jeg skal føde midt sommer og har da også tænkt, gad vide om de bare skal ammes eller hvad man nu gør, noget mere? Eller giver man kogt vand på flaske??? For ekstra væske..... :-)

Anmeld

23. maj 2012

Koen.

Liam er jo 8 dage nu og han vågner straks af sin søvn hvis han bliver det mindste svedig, måske Alma giver udtryk på samme måde? men ja det er bare møgsvært

Anmeld

23. maj 2012

CaWi

Villads er tre uger på lørdag, og han er meget pivet nu hvor det er så varmt. Spiser kun lidt, men hele tiden. Og sover maks en halv time af gangen i de varmeste timer.
Så her er de bedste timer fra kl 20 til 10 om morgenen. Resten af tiden ligger han kun i ble, og maks med en stofble over sig

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Joyce1986 skriver:

Vil en baby kunne sige til hvis h*n havde det for varmt?

Vi har en bette pige på 12 dage, og synes godt nok det er svært med varmen de her dage.
Ved godt man kan mærke hvordan de har det ved at røre i nakken, men sådan generelt ville de så kunne sige til hvis det blev for meget ?

Håber nogen kan hjælpe..

Det tror jeg bestemt ..
De fleste børn er lidt mere pirlige i denne pludselige varme , og sover ik så godt osv...
Så mon ik din også siger til  

Anmeld

23. maj 2012

lycly

I kan ikke være sikre på at hun "siger fra" . Spædbørn kan jo brokke sig over mange ting. Men for at være sikre på at h*n har det tilpas, så mærk efter i nakken på hende. Hvis h*n er våd, har h*n det for varmt.

Forstår din bekymring, jeg fødte sidste år midt i juli og der var det også mega varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.