Vi begynder B...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Heeej .. 

Jeg har fået tid ved lægen til fjernelse af p-stav d 29 maj og efter første blødning er kommet, skulle vi så vente til efter den og det gør vi så

OG Så begynder vi baby projekt så min datter på 5år kan blive storesøster forhåbenligt <3

- Nogle ting der vil være godt allerrede nu og begynde og 

tænke på, eller piller og tage ? eller gøre 

ALT er velkommen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Vidunderligeunger

ja gravitamin er jo altid en god ide at begynde på, så har man da det på det rene

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Heeej .. 

Jeg har fået tid ved lægen til fjernelse af p-stav d 29 maj og efter første blødning er kommet, skulle vi så vente til efter den og det gør vi så

OG Så begynder vi baby projekt så min datter på 5år kan blive storesøster forhåbenligt <3

ALT er velkommen??

Folinsyre

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

MAJ*MOR skriver:

ja gravitamin er jo altid en god ide at begynde på, så har man da det på det rene

hvornår ''plejer'' man og begynde på det?

Hvorlænge tager man dem?

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Folinsyre

er det også noget lægen siger ville være godt og tage eller?

hvor længe tager man dem?

Anmeld

22. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

er det også noget lægen siger ville være godt og tage eller?

hvor længe tager man dem?

Medmindre der er kommet ny indformation her i år, så er folinsyre noget man skal starte med 3 måneder før ønsket graviditet. det skulle lægen gerne fortælle dig

Anmeld

22. maj 2012

SaraB

Anonym skriver:

hvornår ''plejer'' man og begynde på det?

Hvorlænge tager man dem?

Man plejer, at begynde på dem fra man påtænker at gå i gang med projektet, til og med uge 12.
Husk at supplere med jern fra uge 10.

Held og lykke!

Anmeld

22. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

IHeeej .. 

ALT er velkommen??

I gravitamin er der den anbefalede mængde folinsyre dig kvinder der prøver at blive gravid og en 3-4 mdr ind i graviditeten.
Det er noget alle anbefaler. Da det kan forebygge rygmarvsbrok, mener jeg det hedder.
Man kan også bare tage alm folinsyre. Bare det er en mængde på 400 pr dag. Men i gravitamin får man jo et vitamin tilskud oven i jeg tager selv både gravitamin, gravikalk, og graviomega. Så mangler jeg ihvertfald ikke noget der. Og jeg er stadig i det stadie hvor vi går i fertilitets behandling.
God fornøjelse med projekt baby

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

I gravitamin er der den anbefalede mængde folinsyre dig kvinder der prøver at blive gravid og en 3-4 mdr ind i graviditeten.
Det er noget alle anbefaler. Da det kan forebygge rygmarvsbrok, mener jeg det hedder.
Man kan også bare tage alm folinsyre. Bare det er en mængde på 400 pr dag. Men i gravitamin får man jo et vitamin tilskud oven i jeg tager selv både gravitamin, gravikalk, og graviomega. Så mangler jeg ihvertfald ikke noget der. Og jeg er stadig i det stadie hvor vi går i fertilitets behandling.
God fornøjelse med projekt baby

Er det de 3 ting jeg bør tage?

Hvornår hvad for noget af det?

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det de 3 ting jeg bør tage?

Hvornår hvad for noget af det?

de forsvant : 

nå men 

folinsyre 400 mcg : hvornår ?

gravitamin : hvornår?

gravijern : hvornår?

p-s er der folinsyre i nogle pakker med gravitamin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.