Hjælp til valg af frisure.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken frisure skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.495 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Lunae

I morgen skal jeg klippes, men er virkelig i tvivl. Hvad tænker i passer til mit ansigt?

Billede tre er ikke mig (det kan i nok godt se) men kunne den frisure klæde mig?

STEM!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Lunae

Lige et spørgsmål! Hvis man har lidt dobbelthage og er lidt tyk i hovedet, som jeg, kommer det så ikke hurtigt til at se ud som om man har et kuglerundt ansigt med pagehår?

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes du er rigtig flot på billede 2! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

Lunae skriver:

Lige et spørgsmål! Hvis man har lidt dobbelthage og er lidt tyk i hovedet, som jeg, kommer det så ikke hurtigt til at se ud som om man har et kuglerundt ansigt med pagehår?

Forstår godt hvad du mener - men jeg synes faktisk at pandehår kan indramme og slanke ansigtet.
Har du overvejet noget skråt pandehår? Tror det ville klæde dig virkelig megeted noget pandehår ned ved ansigtet.
Hvis du har en god frisør kan du prøve at snakke med hende om hvad der passer til din hovedform osv
Men jeg tror det ville være pænt med pandehår så der er lidt mere frisure i det, i stedet for at det bare hænger eller lige har et spænde i

Anmeld

23. maj 2012

Lunae

Metteris skriver:

Forstår godt hvad du mener - men jeg synes faktisk at pandehår kan indramme og slanke ansigtet.
Har du overvejet noget skråt pandehår? Tror det ville klæde dig virkelig megeted noget pandehår ned ved ansigtet.
Hvis du har en god frisør kan du prøve at snakke med hende om hvad der passer til din hovedform osv
Men jeg tror det ville være pænt med pandehår så der er lidt mere frisure i det, i stedet for at det bare hænger eller lige har et spænde i

Faktisk har jeg pandehår for tiden, så uanset hvilken længde det bliver i dag, så bliver det med pandehår!

Jeg er stoppet med at farve hår og har derfor ret mørkt hår i halvdelen af håret. Derfor er jeg lidt frisk på at klippe håret efter billede 3, fordi jeg får mest mulig farve af!

Nu må vi se hvad jeg tør, når jeg står i det

Anmeld

23. maj 2012

Christina.78

Billede 2 smukke dig  og ja evt med et skråt pandehår

Anmeld

23. maj 2012

Lunae

Christina.78 skriver:

Billede 2 smukke dig  og ja evt med et skråt pandehår

Tak for svar. Årh jeg hælder til 2 eller tre. Jeg har nemlig lige pandehår for tiden, så uanset hvad går der jo lidt tid inden det er ude til det skrå pandehår

Jeg vil bare gerne have så meget af det farvede hår af, så muligt!

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

Lunae skriver:

Tak for svar. Årh jeg hælder til 2 eller tre. Jeg har nemlig lige pandehår for tiden, så uanset hvad går der jo lidt tid inden det er ude til det skrå pandehår

Jeg vil bare gerne have så meget af det farvede hår af, så muligt!

Så synes jeg du skal gå efter billede 3! Det lyder som om det er det du helst vil, og så kommer du af med noget af den gamle farve
Og - det vokser jo ud igen

Anmeld

23. maj 2012

Mamalou

Jeg har stemt billede tre. Jeg er sikker på, at den frisure vil klæde dig rigtig godt. Jeg synes dog ikke at pandehåret skal være så tykt - altså ikke så meget af det. Jeg håber du kan følge mig? Jeg glæder mig til billeder af resultatet

Vh Louise

Anmeld

23. maj 2012

wamse

Billede 3 tror jeg ville klæde dig rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.