Tak for begge jeres besvarelser.
det er fedt for der er ikke meget info på nettet, jeg har kunnet finde.
min kiropraktor siger at han selvfølgelig nok skal hjælpe mig igennem en graviditet (håber den er der, men kan først teste i weekenden

) , men har også talt med ham om hvad der i værste tilfælde kunne ske.
hans bud er at jeg kan komme til at være sengeliggende det sidste trimester, så det har jeg sådan mentalt prøvet at forberede mig på.. så kan jeg jo kun blive positivt overrasket!!
jeg vil lige tilføje at min kiropraktor han kendt mig hele livet, så derfor er jeg så fortrolig med ham.
det der er mit problem er at der er ikke nogenaf mine læger, fysioer eller min kiropraktor, der før har oplevet nogen i min situation. så de har jo af gode grunde ikke noget at sammenligne med og derfor er meget forsigtige med at udtale sig.
jeg går til spinning 3 gange om ugen så jeg får noget generelt muskeopbygning. det har jeg gjort i 2 år og elsker det. når jeg har rigtig ondt springer jeg selvfølgelig over, og erstatter hvis smerterne ikke er helt ulidelige, med pilates.
jeg kan ikke styrketræne på maskiner da jeg er stiv i meget af den nederste del af ryggen. er ikke stivgjort men da jeg ikke har noget aflastning mellem 3 af mine led, så begrænser det meget min bevægelighed.
jeg har en del arvæv desværre.. jeg heler meget dårligt og det er jeg sk... træt af! for det irriterer jo også og presser.
Jeg er en ung pige og har bare SÅ meget mod på livet og hader at det her begrænser mig.
Jeg har lært at leve med min ryg som den er og ved hvornår jeg skal passe på, men det er jo med ting jeg kender - en graviditet er jo et helt nyt område og det omhandler jo ikke kun mig!! det kommer jo også til at omhandle mit kæreste lille barn.. så derfor er jeg bare lidt bange for hvordan min krop vil tackle det.
mht kejsersnit, så er jeg også direkte modstader af det!! men har tænkt meget over de sidste 2 måneder om jeg ikke skal begynde at forberede mig på at det nok er bedst. det er lidt hårdt for vil jo gerne selv.
jeg går og har en lille fantasi inde i hovedet om, at det hele kommer til at trykke den anden vej, så jeg får det ganske godt og jeg kommer til at kunne arbejde tiden ud (er i flexjob på 20 timer)
det ville da være toppen af kransekagen ikk!!!!!

drømmene kan ingen tage fra mig

men ihhhhh hvor bliver jeg glad for at høre I også har haft gode graviditeter og har 3 og snart 2 dejlige børn!!!
kærlige smil fra mig