Mister snart modet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

siaoktober

Øv bøv synes snart jeg er ved at miste modet vi har prøvet at få en lille fis i 8 mdr. Og nu er tante rød kommet i dag. Jeg har i forvejen 2 fra et tidligere forhold, hvor jeg blev gravid i første forsøg med begge. Nu er jeg begyndt og tænke om der er noget galt med mig, jeg fik aks sidste gan og havde derefter en infektion med noget livmoder rest så jeg fik en udskrabning og iv efter. Min kæreste er også ved at rive håret af sig selv. Øv hvor jeg synes jeg er ved at være modløs. Ved godt jeg ikke skal klage da jeg har 2 skønne piger men hvor er det svært når det er noget man ønsker så højt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Stinna1006

siaoktober skriver:

Øv bøv synes snart jeg er ved at miste modet vi har prøvet at få en lille fis i 8 mdr. Og nu er tante rød kommet i dag. Jeg har i forvejen 2 fra et tidligere forhold, hvor jeg blev gravid i første forsøg med begge. Nu er jeg begyndt og tænke om der er noget galt med mig, jeg fik aks sidste gan og havde derefter en infektion med noget livmoder rest så jeg fik en udskrabning og iv efter. Min kæreste er også ved at rive håret af sig selv. Øv hvor jeg synes jeg er ved at være modløs. Ved godt jeg ikke skal klage da jeg har 2 skønne piger men hvor er det svært når det er noget man ønsker så højt.

Hej sødeste dig læste lige din debat og tænkte du skulle have min historie.... Jeg fødte i 2008 min skønne søn i 2009 gik jeg fra manden pga af alt for mange skænderier".... 2010 fik min søn meningitis og blev alvorligt hjerneskadet han er dag på samme stadie som ennyfødt og bor ikke hjemme jeg mødes min nuværende mand i 2010 2 mdr før Tobias bliver syg... Han bliver hos os... Vi vil gerne have børn og starte vores egen familie ... Meeeeenja min ene æggestok er fjernet efter en graviditet deri og et keglesnit regnede jeg ikke med at kunne få børn igen... Nu efter  næsten 2 års forsøg og 2 SA er jeg gravid 4+5. Laaaaannnnng vej endnu men hold modet oppe 

Anmeld

28. maj 2012

siaoktober

Puh ha sikke en omgang du/i har været igennem. Men hvor er det dog fantastisk at du har sådan et mod, det er virkelig beundrings værdigt mange gange tillykke med graviditeten og tak for svar

Anmeld

28. maj 2012

come2

siaoktober skriver:

Vi har prøvet i snart 2 år, så forstår dine fustrationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.