hvad skal I have i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Miamaja

vi skal have okologiske kyllingelaar m. krydderurter paa grillen, en krol salat med champagne dressing (vi eeeelsker den dressing), og saa til dessert karolines krydrede aebletaerte m. cremefraice - er i ovnen nu der skal rigtig sommer hygges iaften..dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

vi skal have okologiske kyllingelaar m. krydderurter paa grillen, en krol salat med champagne dressing (vi eeeelsker den dressing), og saa til dessert karolines krydrede aebletaerte m. cremefraice - er i ovnen nu der skal rigtig sommer hygges iaften..dejligt

Hold da op det sent i spise

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

Hov glemte lige hvor du boet jeg trækker det i mig igen

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Hov glemte lige hvor du boet jeg trækker det i mig igen

hehe jo vi er 9 timer bagud, saa der er lidt igen.. sender lige et billede af taerten om lidt

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

hehe jo vi er 9 timer bagud, saa der er lidt igen.. sender lige et billede af taerten om lidt

Ja gør det så vi kan savle lidt her i danmark.

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Ja gør det så vi kan savle lidt her i danmark.

tar dar....Foto

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

tar dar....Foto

Det ser godt nok lækkert ud.

Anmeld

23. april 2009

Mathilde

Astrid P skriver:

Grøn salat med ruccola, iceberg, peberfrugt, tomater osv...

Så steger jeg hakket oksekød på panden med hvidløg, chilli og hvad jeg ellers lige har lyst til af krydderier. Idag stod den på spidskommen. Det bliver til sådan en gang 'krumme' agtigt kød, som jeg så drysser over salaten. Måms, og så med lidt citronolie over!!!

Lyder godt... Det skal helt sikkert prøves

Anmeld

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
I aften skal jeg have pasta... med ketchup... Mit dumme arbejde er bagud med min løn, og hvis den ikke går ind i dag så har jeg faktisk ikke råd til at handle ind SUX at være studerende

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

Miamaja skriver:

tar dar....Foto

Hvor ser den bare lækker ud... kan man få en opskrift på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.