Nu kan det da ikke blive værre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

MyLove E

Nej nej nej nej nej nej. Hvor det bare går helt af lorte til.

Jeg har den sidste uge haft det helt af helvedes til. Jeg kan bare ligge i min seng, og kan kun holde til at være sammen med min mand og søn i ca en halv time af gangen.

I gik det så helt galt jeg kunne ingenting. Jeg er i aktivering på job center lige fortiden. Men jeg kunne ikke i dag. Jeg prøve at komme af sted men besvimme lige inden jeg skulle afsted.
Jeg ringe så til min mand som ringe og meldte mig syg.
Det syntes så på jobcenter jeg skulle sygemelders .

Ja så nu er jeg sygemeldt fra arbejdesløshed.. Så kan det da ikke blive værre..

Ved i om man må rejse udlands når man er sygmeldt? Vi skal nemlig til norge. Men nu ved jeg ikke om vi kan komme af sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Frøken J.

Tauf skriver:

Jeg har den sidste uge haft det helt af helvedes til. Jeg kan bare ligge i min seng, og kan kun holde til at være sammen med min mand og søn i ca en halv time af gangen.

I gik det så helt galt jeg kunne ingenting. Jeg er i aktivering på job center lige fortiden. Men jeg kunne ikke i dag. Jeg prøve at komme af sted men besvimme lige inden jeg skulle afsted.

Ved i om man må rejse udlands når man er sygmeldt? Vi skal nemlig til norge. Men nu ved jeg ikke om vi kan komme af sted.

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men er godt nok ked af at høre, at du har det så skidt! Men måske er det godt du er blevet sygemeldt, så du kan arbejde på at komme ovenpå. Får du hjælp? Psykolog og/eller medicin? Håber du snart får det bedre

Anmeld

22. maj 2012

Nessie

Jeg har heller ikke noget svar på dit spørgsmål, men håber at du snart får det bedre.

Jeg går ud fra at du alleŕede har talt med din læge, så jeg vil bare ønske dig en rigtig god bedring

Anmeld

22. maj 2012

Vivian87

Årh hvor er det trist at høre :-( håber snart du får det bedre!

Jeg mener ikke man må rejse når man er sygemeldt

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

22. maj 2012

MyLove E

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men er godt nok ked af at høre, at du har det så skidt! Men måske er det godt du er blevet sygemeldt, så du kan arbejde på at komme ovenpå. Får du hjælp? Psykolog og/eller medicin? Håber du snart får det bedre

Jeg er på medicin og den er lige blevet hævet. Jeg går også til samtaler ved lægen..

Anmeld

22. maj 2012

Faith

Det lyder godt nok ikke rart. Tror du ik du kunne have gavn af nogle samtaler med en professionel?

Mht. at rejse udenlands, så må man i princippet ikke. Men prøv at vende den med din sagsbehandler. Reglerne kan sommetider bøjes lidt

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Øv hvor er jeg ked af at høre det  

Man må slet ikke rejse når man er på kontanthjælp .. 

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

Tauf skriver:

Jeg er på medicin og den er lige blevet hævet. Jeg går også til samtaler ved lægen..

Håber det kan hjælpe dig hen mod bedring!

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Nessie skriver:

jeJeg har heller ikke noget svar på dit spørgsmål, men håber at du snart får det bedre.

Jeg går ud fra at du alleŕede har talt med din læge, så jeg vil bare ønske dig en rigtig god bedring

Ja jeg er i kontakt med min læge. Og får medicin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.