sidste dag i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

NinaNymannMadsen

ja mine store pige Asta Maria har sidste dag i sin egen DP imorgen da DPmor skal på kursus fra torsdag og frem til den 14 juni og Asta skal starte i BH den 1 juni.

Det bliver hårdt for Asta at skulle sige farvel og det bliver hårdt for DP mor at sige farvel til hende.

Asta var det første barn hun havde da hun var nyopstartet, og de klingede bare sammen som om de bare var perfekte forhinanden, ASta elsker hende og hun elsker Asta.

Vi har aftalt med DPmor at vi kommer tidligere imorgen og har noget is eller kage med det børnene og så vi kan sige ordenligt farvel selvom vi kommer til at se hende da vores minste datter går ved hende også.

nu vil jeg også gerne lige vide hvordan sagde i farvel til DP eller VS? og hvordan tog jeres børn det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Frøken J.

NinaNymannMadsen skriver:

ja mine store pige Asta Maria har sidste dag i sin egen DP imorgen da DPmor skal på kursus fra torsdag og frem til den 14 juni og Asta skal starte i BH den 1 juni.

Det bliver hårdt for Asta at skulle sige farvel og det bliver hårdt for DP mor at sige farvel til hende.

Asta var det første barn hun havde da hun var nyopstartet, og de klingede bare sammen som om de bare var perfekte forhinanden, ASta elsker hende og hun elsker Asta.

Vi har aftalt med DPmor at vi kommer tidligere imorgen og har noget is eller kage med det børnene og så vi kan sige ordenligt farvel selvom vi kommer til at se hende da vores minste datter går ved hende også.

nu vil jeg også gerne lige vide hvordan sagde i farvel til DP eller VS? og hvordan tog jeres børn det?

Jeg kan ikke svare, men tænk sig hun er blevet så stor nu, at hun skal i børnehave! Håber i får en dejlig afsked med hende

Anmeld

22. maj 2012

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke svare, men tænk sig hun er blevet så stor nu, at hun skal i børnehave! Håber i får en dejlig afsked med hende

helt iorden. ¨

jeg kan heller ikke forstå at hun lige om ja godt en måned bliver 3 år gammel, hvor er min lille prinsesse dog blevet af?

håber også de får sagt rigtig og ordenligt farvel til hinanden.

Anmeld

22. maj 2012

Mussen2

Min datter har også sidste dag ved DP i næste uge. Pyha, jeg synes det er vildt. Men hun er så klar til nye udfordringer, så tror det bliver godt til hende.

Jeg har ikke tænkt færdig, men tror jeg vil sende et frugtdyr med hende ( har tidligere lavet et pindsvine frugtdyr ) samt "hjemmme lavet "softice, ( hvis man kan det, altså lave det selv)
Og så skal vi have kage når vi kommer tænker jeg.

Dp skal have n eller anden god gave og en buket tænker jeg

Anmeld

22. maj 2012

NinaNymannMadsen

Mussen2 skriver:

Min datter har også sidste dag ved DP i næste uge. Pyha, jeg synes det er vildt. Men hun er så klar til nye udfordringer, så tror det bliver godt til hende.

Jeg har ikke tænkt færdig, men tror jeg vil sende et frugtdyr med hende ( har tidligere lavet et pindsvine frugtdyr ) samt "hjemmme lavet "softice, ( hvis man kan det, altså lave det selv)
Og så skal vi have kage når vi kommer tænker jeg.

Dp skal have n eller anden god gave og en buket tænker jeg

vi køber også en lille ting til vores DPmor vi er virkelig glade for hende og hun er rigtig dygtig til sit arbejde.

er glad for vi har fået den mindste der ud også.

Anmeld

22. maj 2012

Mussen2

NinaNymannMadsen skriver:

vi køber også en lille ting til vores DPmor vi er virkelig glade for hende og hun er rigtig dygtig til sit arbejde.

er glad for vi har fået den mindste der ud også.

Ved du hvad I skal give kunne godt bruge en god ide

Anmeld

22. maj 2012

NinaNymannMadsen

Mussen2 skriver:

Ved du hvad I skal give kunne godt bruge en god ide

har ingen anelse endnu. men tror det bliver nogen blomster.

ville ha givet hende noget Asta selv har lavet men det har vi ikke nået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.