Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Spam fra mig, som altid, you know me
Dan og jeg valgte i dag at gå fra Randers til Råsted og hente Maria og Lotte (Laulund87) på vejen derud - det var lige omkring 10 km i det gode vejr! Så sluttede vi dagen med grill og hygge i haven - låååååågsus Og så får I lige et par billeder jeg eeeeeeeeeeelsker - af Dan og mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikken en masse gode billeder.. Hun er satme bare for cute den bette charmetrold :.. (altså ikke dig)
AalborgPigen skriver: Sikken en masse gode billeder.. Hun er satme bare for cute den bette charmetrold :.. (altså ikke dig)
Taaaaaaaaaak hey, haha, er jeg ikke for cute?! ER det det du siger?!
Dinna88 skriver: ... Spam fra mig, som altid, you know me Dan og jeg valgte i dag at gå fra Randers til Råsted og hente Maria og Lotte (Laulund87) på vejen derud - det var lige omkring 10 km i det gode vejr! Så sluttede vi dagen med grill og hygge i haven - låååååågsus Og så får I lige et par billeder jeg eeeeeeeeeeelsker - af Dan og mig
Æææææælsker at se spam af dine billeder Hvor er de gode!!!
Yaaaaaay! Min lækre lille babypige! (Og jo hun er stadig min baby!!)
Frøken J. skriver: Hvor er de gode! Maria er simpelthen så vidunderlig, er helt ekset med hende! Og dig og Lotte er self. også nogle smukke piger
Hvor er de gode! Maria er simpelthen så vidunderlig, er helt ekset med hende! Og dig og Lotte er self. også nogle smukke piger
Babymor2010 skriver: Æææææælsker at se spam af dine billeder Hvor er de gode!!!
haha, taaaaaaak, skal du have - så har jeg lidt bedre samvittighed Men tak!!
FANTASTISKE billeder
Haha, tak, Janne Jeg er også selv sådan en smuuuuuuuuuuuuuuule vild med Maria - eller måske bare helt ekstremt meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128