hyggelig sommerdag/aften i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Dinna88

... Spam fra mig, som altid, you know me

Dan og jeg valgte i dag at gå fra Randers til Råsted og hente Maria og Lotte (Laulund87) på vejen derud - det var lige omkring 10 km i det gode vejr! Så sluttede vi dagen med grill og hygge i haven - låååååågsus  Og så får I lige et par billeder jeg eeeeeeeeeeelsker - af Dan og mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Muffin_girl

Sikken en masse gode billeder.. Hun er satme bare for cute den bette charmetrold :.. (altså ikke dig)

Anmeld

22. maj 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Sikken en masse gode billeder.. Hun er satme bare for cute den bette charmetrold :.. (altså ikke dig)

Taaaaaaaaaak
hey, haha, er jeg ikke for cute?! ER det det du siger?!  

Anmeld

22. maj 2012

Clisolka

Dinna88 skriver:

Dan og jeg valgte i dag at gå fra Randers til Råsted og hente Maria og Lotte (Laulund87) på vejen derud - det var lige omkring 10 km i det gode vejr! Så sluttede vi dagen med grill og hygge i haven - låååååågsus  Og så får I lige et par billeder jeg eeeeeeeeeeelsker - af Dan og mig

Æææææælsker at se spam af dine billeder  Hvor er de gode!!! 

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

Hvor er de gode! Maria er simpelthen så vidunderlig, er helt ekset med hende! Og dig og Lotte er self. også nogle smukke piger

Anmeld

22. maj 2012

Laulund87

Yaaaaaay! Min lækre lille babypige! (Og jo hun er stadig min baby!!)

Anmeld

22. maj 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hvor er de gode! Maria er simpelthen så vidunderlig, er helt ekset med hende! Og dig og Lotte er self. også nogle smukke piger

Anmeld

22. maj 2012

Dinna88

Babymor2010 skriver:

Æææææælsker at se spam af dine billeder  Hvor er de gode!!! 

haha, taaaaaaak, skal du have - så har jeg lidt bedre samvittighed  Men tak!!

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Dinna88 skriver:

FANTASTISKE billeder

Anmeld

22. maj 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Haha, tak, Janne Jeg er også selv sådan en smuuuuuuuuuuuuuuule vild med Maria - eller måske bare helt ekstremt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.