Er det nødvendigt med insektnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

modesty

Ja, som overskriften siger.

Jeg ved sgu ikke helt om jeg vil købe et insektnet til klapvognen. 

Man kan jo alligevel ikke bruge det når han er vågen, så der er jo ingen pointe i at købe det for bier og myg. Så det skal være p.g.a. fluer, men han sover alligevel kun tre kvarter ad gangen, så jeg ved ikke...

Synes I at et insektnet er nødvendigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Janni.

Hvis vi en sjælden gang bruger det, så tager vi bare det fra barnevognen. 

Anmeld

22. maj 2012

Missq4

hvis du har fra barnevongen ville jeg bruge det hvis ikke ville jeg købe et også selv om han er vågen hvis han sider med noget i løbet af sommeren er du fri for at skulle kigge på ham hele tiden om der kunne side en bi eller hvips på det han spiser eller hvis han kommer til at mase en mens han sover er heller ikke sagen

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har også altid bare brugt det til barnevognen! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

modesty skriver:

Man kan jo alligevel ikke bruge det når han er vågen, så der er jo ingen pointe i at købe det for bier og myg. Så det skal være p.g.a. fluer, men han sover alligevel kun tre kvarter ad gangen, så jeg ved ikke...

Det har vi ikke ..

Gider ik bruge penge på det , syns det er helt unødvendigt ..

Anmeld

22. maj 2012

SukkerDronning

Jeg syntes at det er nødvendigt.

Der kan jo hoppe katte ind til ham, eller ja flyve dyr fx. bier mens han sover. Også selvom han kun sover 3 kvarter i træk. Det kan jo også være, at det ændre sig og han sover længere tid.

Så sent som i sidste uge, var der en kat der var ved at hoppe ned i klapvognen til min datter. Havde lige lagt hende ud, så det er et eller andet sted irrelevandt hvor længe de ligger der ude.

Men du kan vel bare bruge det fra barnevognen?

Anmeld

22. maj 2012

Ciss

modesty skriver:

Jeg har brugt det samme insektnet til vognen og klapvognen. Ville ikke have været foruden. Selvom min den ældste også kun sov 45 min ad gangen, så var det virkelig nyttigt. Og det er ikke bare instekter. Det stopper f eks også katte fra at komme og lægge sig ovenpå barnet.

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Vi har brugt enten det indbyggede eller også det vi har over altanvognen - jeg ville ikke undvære det  (og Anton sover også kun 1 times tid til middag)

Anmeld

22. maj 2012

Clisolka

Godt nok har vi et indbygget myggenet i klapvognen, men vi bruger det ikke... Hun sover ikke i sin klapvogn. Isabella er så stor nu, så hun ikke gider have det på. Sover hun i barnevognen i vuggestuen, så er myggenettet med 

Anmeld

22. maj 2012

prettybutterfly

HVIS han skal sove i den vil jeg HELT klart sige BRUG ET INSEKTNET!!!!!! Hørte om en der for nogle år siden sov uden, blev stukket af en bi i halsen og blev fundet død!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.