Med min søn kæmpede jeg 3 mdr for at få amningen op at køre, men skete ikke, han var født for tidligt og vejede kun 2 kg ved fødslen, da han blev 1 år havde han taget 10 kg på og vokset 33 cm og var lige som han skulle være
Min datter er 5 uger, og prøvede kort at få amningen op at køre, samme tegn som sidst og problemer med at hun ikke kunne finde ud af brystet og heller ikke ammebrik så valgte fra, inden mælken var løbet til. Efter 1 uge fik jeg spændte bryster og kunne malke 20 ml ud, og malkede ud få gange for at få råmælken og undgå brystbetændelse, men det gik i sig selv efter 1 uges tid så var det slut, malkede så heller ikke for at stimulere.
Hun har været på ren flaske ud over råmælken, og her 5 uger efter er hun allerede 1.5 kg over fødselsvægt og vokset 6 cm og stortrives

Børnene kan sagtens få hvad de skal have, og jeg har det helt fint med min beslutning, og fortryder absolut ikke. Det vigtigste er man gør hvad man føler for. De skal nok få hvad de har brug for, og man kan sagtens få nærhed mens de spiser
Hvis du har det bedst med flaske, kan du sagtens gøre det, den lille skal nok få hvad den har brug for uanset.
Der er fordele og ulemper ved begge dele
Anmeld