Væske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Hvad giver i jeres bebser af væske???? Bare til inspiration, for i dag er Ida ikke lige helt glad hver hverken vand eller kamille te.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Trine89

Jeg har haft rimelig nemt ved at få vand i Caia i dag.. men i går der var ikke meget at gøre...

så der tog jeg en halv kop vand og puttede 10-20 ml saftvand i (altså noget som jeg havde blandet til mig selv) så det var meget meget meget meget meget tynd og så tog hun lidt mere at det. 

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Hvad giver i jeres bebser af væske???? Bare til inspiration, for i dag er Ida ikke lige helt glad hver hverken vand eller kamille te.

Juice eller mælk ..
Men hun er vidst ikke gammel nok til det .. Heheh  

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Trine89 skriver:

Jeg har haft rimelig nemt ved at få vand i Caia i dag.. men i går der var ikke meget at gøre...

så der tog jeg en halv kop vand og puttede 10-20 ml saftvand i (altså noget som jeg havde blandet til mig selv) så det var meget meget meget meget meget tynd og så tog hun lidt mere at det. 

Hvor gammel er Caia? Må de godt få saft som 4 mdr?

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

morethanperfect skriver:

Juice eller mælk ..
Men hun er vidst ikke gammel nok til det .. Heheh  

Nej, haha  

Anmeld

22. maj 2012

Sifling

Hvis jeg var dig ville jeg nok finde noget juice med 100% frugt (ingen sukker) og så hælde lidt af det i vandet

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sifling skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg nok finde noget juice med 100% frugt (ingen sukker) og så hælde lidt af det i vandet

Hvor dælen kan man finde det henne?

Anmeld

22. maj 2012

Trine89

rikkeregnbue skriver:

Hvor gammel er Caia? Må de godt få saft som 4 mdr?

Jeg tror ikke der sker så meget ved det hvis man bare blander det meget meget meget meget tynd.. 

Caia er 9 mdr. så der er en lid større aldersforskel.. Men ellers vil jeg købe noget vandmelon, det må hun gerne få og det er jo nemt at spise selvom man kun er 4 mdr og på den måde får hun både frugt og væske. 

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Trine89 skriver:

Jeg tror ikke der sker så meget ved det hvis man bare blander det meget meget meget meget tynd.. 

Caia er 9 mdr. så der er en lid større aldersforskel.. Men ellers vil jeg købe noget vandmelon, det må hun gerne få og det er jo nemt at spise selvom man kun er 4 mdr og på den måde får hun både frugt og væske. 

Uh ja, det var en god ide! Så kan jeg også nyde vandmelon

Anmeld

22. maj 2012

Sifling

rikkeregnbue skriver:

Hvor dælen kan man finde det henne?

Det er i mange forskellige supermarkeder Ellers kan ddu jo bruge smoothie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.